Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    3C° Karlovac

  • weather-image

    3C° Duga Resa

  • weather-image

    9C° Ogulin

  • weather-image

    3C° Ozalj

  • weather-image

    3C° Slunj

Županija NOVOSTI IZ EU Podijeli

Promicanje europskih poljoprivrednih proizvoda: Komisija povećava iznos sredstava

Za programe promocije europskih poljoprivrednih proizvoda u svijetu i EU-u sada je dostupno ukupno 169 milijuna eura

Europska komisija je objavila pozive za podnošenje prijedloga za programe promocije europskih poljoprivrednih proizvoda u svijetu i u EU-u. U odnosu na 2017., kada su sredstva za sufinanciranje programa iznosila 142 milijuna eura, sada je dostupno ukupno 169 milijuna eura. Programi mogu pokrivati različita tematska područja i obuhvaćati, primjerice, opće kampanje u području zdrave prehrane ili posebne tržišne sektore.

Dvije trećine raspoloživih sredstava namijenjeno je promicanju prehrambenih proizvoda iz EU-a u trećim zemljama, posebno u onima s velikim potencijalom za povećanje izvoza tih proizvoda, primjerice Kanadi, Japanu, Kini, Meksiku i Kolumbiji. Kad je riječ o programima u EU-u, naglasak bi trebao biti na informiranju potrošača o različitim EU-ovim programima i oznakama kvalitete, kao što su oznake zemljopisnog podrijetla ili oznake ekoloških proizvoda. Sektorsko financiranje bit će namijenjeno programima kojima se promiče održivi uzgoj, među ostalim i ovaca i koza. Osigurana su i sredstva za kampanje promicanja zdrave prehrane i konzumiranja voća i povrća. Cijeli popis Komisijinih prioriteta i raspoloživih sredstava dostupan je ovdje: https://ec.europa.eu/info/news/commission-focus-growth-markets-eu-food-and-drink-2018-promotion-programmes_hr

Tko se može prijaviti?

Zahtjev za sredstva u okviru danas objavljenog poziva za podnošenje prijedloga mogu podnijeti razne organizacije, primjerice trgovinske organizacije i organizacije proizvođača te tijela poljoprivredno-prehrambenog sektora koja su odgovorna za aktivnosti promocije. Prijedloge za takozvane ‘jednostavne’ programe može podnijeti jedna organizacija ili više organizacija iz iste države članice EU-a, dok prijedloge za programe u kojima sudjeluje više korisnika podnose najmanje dvije nacionalne organizacije iz najmanje dvije države članice ili jedna europska organizacija ili više njih. Kampanje obično traju tri godine.

Prijedlozi se zaprimaju do 12. travnja 2018. na namjenskom portaluhttp://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/agrip/index.html#c,calls=hasForthcomingTopics/t/true/1/1/0/default-group&hasOpenTopics/t/true/1/1/0/default-group&allClosedTopics/t/true/0/1/0/default-group&+PublicationDateLong/asc. Komisija će ocijeniti prijedloge i na jesen objaviti korisnike kojima se odobrava financiranje.

Godišnji program rada za 2018. u području politike promocije – https://ec.europa.eu/info/news/commission-focus-growth-markets-eu-food-and-drink-2018-promotion-programmes_en.

Pročitajte i ovo

GRAD BAJKI

U Ogulinu kriza vlasti, Stipetić tvrdi: SDP je raskinuo suradnju s nama