Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    12C° Karlovac

  • weather-image

    12C° Duga Resa

  • weather-image

    12C° Ogulin

  • weather-image

    13C° Ozalj

  • weather-image

    10C° Slunj

Život TURIZAM PO MJERI Podijeli

Ukupan dojam o turizmu u Karlovcu građani ocijenili s 3,58, pred Turističkom zajednicom veliki izazovi

TZ je istraživanje među Karlovčanima provela u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji

Gotovo 90% stanovnika smatra da Karlovcu treba cjelogodišnji turizam, da su posebnosti grada rijeke, parkovi, Aquatika, Zvijezda, Stari grad Dubovac, Dani piva, Muzej Domovinskog rata  te da su manifestacije kvalitetne, a Karlovac čist i uredan.

To su samo neki od rezultata dobivenih u anketi koju je Turistička zajednica Karlovca provela u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac). IQM je gradskom Strategijom razvoja turizma odabran kao najbolji mogući model. Jedna od aktivnosti mu je bila provesti ispitivanje lokalnog stanovništva o turizmu.  Anketu je ispunilo 150 Karlovčana – čak 77% žena i 23% muškaraca.

-Stanovnici su izrazili najviše inicijative da postoje sadržaji tijekom cijele godine te dostupnost informacija vezanih za turizam. Prioritet u razvoj turizma daju ugostiteljskoj ponudi, koju smatraju izuzetno važnim segmentom za privlačenje gostiju u Karlovac. Upravo na tom tragu Turistička zajednica grada Karlovca za 2020. godinu planira nekoliko novih gastro manifestacija, okupljanje dionika u ugostiteljstvu, edukacije i snažniju promociju, poručuju u TZ-u i najavljuju kako će karlovačke znamenitosti i manifestacije u 2020. biti još atraktivnije.

Posla je još očito puno jer građani su ukupan dojam o turizmu grada Karlovca ocijenili s jedva četvorkom tj. 3,85 od mogućih 7.

– Prema dobivenim odgovorima i prijedlozima pred Turističkom zajednicom i Gradom Karlovcem stoje veliki izazovi na unapređenju turizma u destinaciji Karlovac. Jedan od najvećih izazova svakako je produženje boravka turista u gradu, novim smještajnim kapacitetima, edukacijama, pojačanim marketingom, novim proizvodima, kvalitetno povezivanje, poticaj na izvrsnost, što su upravo i jedan od ciljeva projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Karlovac, naglašava direktorica Turističkog ureda Marina Burić.

Pročitajte i ovo

IZVANA GLADAC, IZNUTRA JADAC

Ruglo u Netretiću: Zgrada branitelja stara 12 godina propada u vlazi: “Ovdje neće ni provalnik, ni migrant”