Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    -1C° Karlovac

  • weather-image

    -1C° Duga Resa

  • weather-image

    -2C° Ogulin

  • weather-image

    -2C° Ozalj

  • weather-image

    -2C° Slunj

Županija RADOVI NA D3 Podijeli

Čak 600 metara državne ceste u Dubravcima ide u totalni “make over”: Novi asfalt, odvodnja, ograda, pa čak i korekcija ceste

Bankine su uske ili ih nema, zavoji nepregledni, kolnik istrošen, odvodnja loša

Devet mjeseci nakon što je sanirano klizište na državnoj cesti u mjestu Dubravci u smjeru Rijeke, ponovno su na ovom dijelu počeli veliki radovi.  U sljedećih šest mjeseci ova bi dionica u dužini od 600 metara doista trebala dobiti novo ruho.

Ovaj put radi se o sanaciji opasnog mjesta, objašnjavaju u Hrvatskim cestama.
Naime, prije nekoliko dana započeli su zemljani radovi uz prometnicu koja nije u bogzna kakvom stanju. Nakon asfaltiranja dijela ceste na kojem je bilo klizište, ali i suprotne trake čije je asfaltiranje izazvalo pažnju javnosti, ovaj potez dobit će ipak novo ruho.

Bankine uske ili ih nema, kolnik istrošen, zavoji nepregledni…

Bankine ceste su vrlo uske ili ih uopće nema, kažu u Hrvatskim cestama, a dionica je najvećim dijelom u usjeku, manjim dijelom u zasijeku, a najmanje u nasipu. Priznaju da je asfalt u lošem stanju, na njemu su pukotine i udubljenja, a u HC-u dodaju da to ukazuje na propadanje nosivog sloja konstrukcije. Proširenje na ovom dijelu ceste je takvo da mu se može doći iz oba smjera, a to smatraju opasnim zbog nepreglednosti tog dijela ceste. Sam kolnik je krpan i istrošen, odvodnja neodgovarajuća, a zavoji su oštri i preglednost mala.

Napominju da nema ni horizontalne signalizacije, a odbojna ograda propala je na većini mjesta.

Zato su u HC-u odlučili obnoviti kolnik i riješiti sve probleme, pa će ga ojačati, potom će napraviti i “korekciju” ceste odnosno njenih elemenata, riješiti odvodnju, ugraditi novu signalizaciju.

Nisu Dubravci jedini koji će u sanaciju, jer istovjetni projekt čeka i Brajakovo Brdo na D 6, u dužini od 800 metara.

Oba projekta vrijedna su 8,2 milijuna kuna i 85% financiraju se iz sredstava EU, radit će Strabag, a rok za izvođenje radova je 6 mjeseci od uvođenja u posao.

 

 

 

Pročitajte i ovo

ZBOGOM, ĆIRO!

‘Jedan, jedini, neponovljivi… Bog! Možeš ga voljeti ili ne voljeti, ali mane nema. Nikada taj čovjek neće umrijeti!’