“Da nema pomoći države i fondova, ŽUC bi bio kao Hlapić i siročići. Ravnatelj Bebić: Sve planirano realizirano
Ljudi moraju znati da ŽUC nema veze s cestama u Karlovcu, niti je, primjerice, cesta u G.M.Polju njihova, već je državna
Sve što smo planirali u mom mandatu, realizirali smo, a da nema pomoći ministarstva, Vlade, fondova, Županijska uprava za ceste bila bi kao Šegrt Hlapić i siročići. Uspjeli smo realizirati i to da ne budemo taoci jedne tvrtke u zimskoj službi, nema općine i grada gdje nismo ulagali osim Draganića, a sa mnom se neće nitko voziti kako bi obilazio ceste.
Sve to nanizao je nedavno ravnatelj Županijske uprave za ceste Darko Bebić predstavljajući polugodišnje izvješće o radu ove ustanove.
Pohvalio je sinergiju ministarstva, vlade, fondova na dobivanju sredstava za ŽUC i rekao da ih nema, bili bi kao “šegrt Hlapić i siročići”.
-Došli smo do brojnih pomoći, realizirali dosta, odjek na terenu je dobar. Sve smo napravili što smo u mom mandatu planirali. Nema nijedne dionice koja je stavljena u plan, a da nije realizirana. Pomak je vidljiv u svim općinama, rekao je.
Već po običaju hiperaktivni Bebić vijećnicima Županijske skupštine objašnjavao je sva ulaganja koja je ŽUC napravio odnosno sve realizirano – od obnovljenih prometnica, mostova, niza projekata po svim jedinicima lokalne samouprave pa do brojnih uzdignutih plohi za veću sigurnost prometa i do zimske službe. A upravo je zimska služba najviše im uzela novaca jer je od predviđenih 1,4 milijuna iznos stigao na 2,7 čime Bebić uopće nije oduševljen.
-Ipak, sad smo uspjeli razbiti odnosno realizirati to da ne budemo taoci jedne tvrtke pa je za područje Ogulina i Duge Rese i njihovih općina održavanje dobila tvrtka Kalić, a Ceste Karlovac dobile su Slunj i Ozalj te njihove općine.
Bebić je rekao da su sad 53 posto veća ulaganja nego ikad prije u infrastrukturne probleme, a kako bi dao barem ikakvu usporedbu, usporedio je ŽUC Primorsko goranske županije i Karlovačke.
Pogledajte Bebićevo izlaganje koje počinje u 4 sata i 4 minute na linku prijenosa skupštine.
– Ravnatelj njihovog ŽUC-a tužio se na nedostatak novaca, a oni imaju puno veća sredstva i bogatija su županija od Karlovačke, a nemaju ni klizišta, potrese i slično, objasnio je Bebić slikovito.
Nakon obnove Molinarijevog mosta sad počinje obnova mosta u Novigradu na Dobri i to će biti novi “dragulj” u kruni ŽUC-ove obnove mostova.
Bebić objasnio čija je koja cesta
Karlovac je nadležan za sve svoje ceste, ŽUC nema nadležnost tih cesta. Također, državna cesta je u Gornjem Mrzlom Polju i nije pod ŽUC-om, ponovio je Bebić čime je, očito je, želio edukativno djelovati na sve one građane koji pišu i kritiziraju stanje cesta ne znajući koja je cesta pod čijom nadležnošću.
Potužio se i da je, primjerice, u Frankopanskoj ulici u Dugoj Resi stavljeno nekoliko uspornika jer se tom dionicom divljalo vozilima, a onda je dobio pritužbu mještanke kako joj ti uspornici smetaju zbog buke.
Izdvojio je i slučaj kad su mu se mještani žalili na jednoj lokaciji da nakon napravljene nove ceste, vozači prebrzo voze, pa zaključio: – Ajd ti sad zadovolji žitelje. Potužio se i da čuje kritike, a da kad je nedavno jednog novinara zvao da se s njim provoza u auto tim cestama, nije htio.
-Nitko neće sa mnom obilaziti ceste, rekao je.
Inače, u ime Možemo Dubravko Golubić nije se izjasnio pozitivno o izvješću, ali je SDP-ov Ivan Vuković ustvrdio da se vidi pomak “u odnosu na prethodnika koji se bavio ferolegurama”.
-Čestitam g. Bebiću na trudu, vidi se da se trudi, podržat ću izvješće, a za druge me nije briga, rekao je Vuković pohvaljujući stanje na ogulinskom području, a dodao je i da se “prije ubijao na cestama do Slunja, a sad ne”.
A kruna svih pohvala bila je ona za sanaciju ceste u Mrežničkom Varošu koju je iznio Zdenko Močnik, a što je i predsjednik skupštine Vlado Jelkovac suptilno podržao.
Kako se čulo od ravnatelja ŽUC-a, što smatra i najvrjednijim jest to što u obnovama i projektima vezanima uz prometnice nema nikakve političke obojenosti u ulaganju, ali je upozorio i na nedostatak prometne kulture kako kod vozača, tako i kod pješaka, osobito đaka koji uopće ne gledaju oko sebe, već se samo “bacaju” na cestu.