Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    22C° Karlovac

  • weather-image

    21C° Duga Resa

  • weather-image

    21C° Ogulin

  • weather-image

    20C° Ozalj

  • weather-image

    20C° Slunj

Županija BRENDIRANJE Podijeli

Dječja vjetrenjača i In medias res – novi logo i slogan Karlovačke županije

Turistički vizualni identitet koštao 131 tisuću kuna, Hrvatska turistička zajednica dala 80 % novca. Slijedi jačanje brenda

Najzelenija, najposjećenija, bogata rijekama i šumama, u srcu Hrvatske – sve to posebnosti su Karlovačke županije koje su poslužile za izradu novog turističkog vizualnog identiteta.

Predstavljen je jučer u karlovačkoj vijećnici, a čine ga logotip u obliku dječje vjetrenjače te slogan In medias res. To je tek prva faza, kaže župan Damir Jelić.

-Brend je dio kako pokazati vlastitu osobnost, a ona se krije negdje u najzelenijoj županiji, krije se u jedinstvenim ljepotama naših rijeka i otvorenosti naših ljudi. Sve to zajedno kroz ovaj proces treba potvrditi i još više proširiti ljepote naše županije, dodao je Jelić.

Novi vizualni identitet koštao je 131 tisuću kuna, a 80 % tog iznosa platila je Hrvatska turistička zajednica. Osmislio je tim agencije Millenium promocije u suradnji s dizajnerom Vladimirom Resnerom.

– Osnova ideje bila je da budu kapljica i list međutim falilo je ono nešto. Bilo je logično dodati karlovačku Zvijezdu u sredinu, a dječja igračka vjetrenjača je nešto što asocira na sretno djetinjstvo, trčkaranje. In medias res je puno više od geografskog pojma, govori o tome da radimo samo bitne stvari, da se bavimo samo bitnim stvarima i da nosimo bitne emocije sa sobom kao uspomene iz županije. Uz to taj slogan je i svojevrsno obećanje, objasnio je Resner.

Da bi brend bio brend njega moraju promovirati i isticati svi stanovnici županije posebno oni koji su u kontaktu s gostima i turistima. Svi će im morati pričati jednu jedinstvenu priči, kaže Božo Skoko.

-Na nama je samo da pomognemo edukacijom, savjetom i da damo ključ u ruke barem što se tiče brenda, svima onima koji rade. Odnosno svi oni koji na terenu nešto proizvode, nude smještaj, imaju ugostiteljske objekte i slično, naša je poanta da im pomognemo da budu najbolji u svemu tome i da pričaju tu jednu, jedinstvenu priču. Proces brendiranja nije čarobni štapić koji pretvara, to je jedan proces gdje ćemo za godinu, dvije ili tri stvoriti od Karlovačke županije nezaobilaznu turističku destinaciju u ovom dijelu Hrvatske, a i šire, naglasio je Skoko.

Novi vizualni identitet od sada će se koristiti u cijelom županijskom sustavu, ali očekuje se da će ga koristiti svi oni koji sudjeluju u turističkoj i gospodarskoj priči Karlovačke županije.

Pročitajte i ovo

STIGLI REZULTATI

U Karlovcu jedna novooboljela osoba, u Ogulinu svi negativni