Radio Mrežnica
SRETAN ROĐENDAN Podijeli

Karlovačko slavi 170 godina: Desetljeća pivske tradicije u Karlovcu promijenila povijest piva u Hrvata

Toliko je prošlo otkad je barun Nikola Vranyczany sagradio zgradu pivovare na Dubovcu

Karlovačko ove godine slavi impresivan jubilej, 170 godina postojanja, a upravo je toliko prošlo otkad je barun Nikola Vranyczany sagradio zgradu pivovare na Dubovcu.

Nakon toga, uslijedila su desetljeća važnih dostignuća i inovativnih poduhvata koji su promijenili povijest piva u Hrvata.

Bilo je tu prvo bezalkoholno pivo, radleri, twist-off boca, nepasterizirano pivo, crno pivo s okusom višnje i drugo. Karlovačko je svih ovih godina bilo i neizostavni dio mnogih zabavnih događanja na nacionalnoj razini, ali i lokalnih, poput legendarnih Dana piva. Karlovačko je osvojilo i pregršt priznanja i nagrada za kvalitetu piva, ali i za nezaboravne marketinške kampanje.

Osim što za potrošače priprema mnoga iznenađenja za proslavu okruglog rođendana sa stilom, pivovara iz Karlovca je nedavno lansirala prigodan TV spot. No, možda neočekivano, u njemu se ne okreće prošlosti, već upravo suprotno – budućnosti. Nazdravlja budućim prvacima u nogometu, stabilnoj ekonomiji i boljoj demografskoj slici naše zemlje. Zdravica je to namijenjena potrošačima i njihovim malim i velikim proslavama, ali i svim lijepim trenucima koje će i ubuduće provoditi među svojima. TV spot možete pogledati na YouTube kanalu Karlovačkog.

Lokacije snimanja uključivale su Karlovac – kultno gradsko kazalište Zorin dom te Dugu Resu i Zagreb. Za ulogu svojevrsnog „voditelja“ kroz ovaj slavljenički spot angažiran je naš glumac Luka Peroš. Njega će mnogi prepoznati po ulozi Marseillea u planetarno popularnoj španjolskoj TV seriji Money Heist (Kuća od papira).

– Karlovačko je pivo bogate prošlosti, ali uvijek okrenuto budućnosti. Zato smo ponosni što je toliko godina ovaj brend dio nas i omiljeni izbor naših potrošača. Ponosni smo na sve postignuto, ali i odlučni da nazdravimo za novih 170 godina među svojima“, poručila je Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga u HEINEKENU Hrvatska.

 

L. Grčić

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više