“Koma” kroz D.M. Polje, asfalta nema, smrdi, a i navigacija šalje vozače u Dugu Resu ovim katastrofalnim dijelom, svemu “kumovala” i regulacija na Švarči
Dramatična je situacija jer oni koji ne znaju idu do Duge Rese kroz Donje Mrzlo Polje zbog loše signalizacije, a taj dio je tek u “banani”
Stanje je jako loše, Inzl, Donje Mrzlo Polje, Tušmer, raskopane ceste koje izgledaju strašno, a k tome to je sad i “glavna” cesta jer se počelo s aglomeracijom u Gornjem Mrzlom Polju. Kad će ovaj dio biti riješen i asfaltiran, pitanje je koje muči brojne građane. Uz sve to, navigacija u automobilima sve one koji ne poznaju cestu sada “baca” iz Karlovca do Duge Rese upravo kroz Donje Mrzlo Polje što je dodatni stres i katastrofa.
O tome je danas na dugoreškom aktualcu progovorio vijećnik Dražen Palajsa pitajući se kad je i gdje je kraj.
Uz to, naveo je kako se ovim dijelom širi nesnosni smrad, a radi se o dijelu iznad Specijalne bolnice.
Ljudi u D.M. Polju žive u prašini dok je sunce, a u lokvama kad je kiša. Djeca idu u školu s maskama zbog svega, ljudi ne mogu normalno nikud, pojašnjava Palajsa. Smrad koji se pojavljuje odnosi se na dio iznad bolnice i nesnosan je, objašnjava.
Smrad izlazi kroz poklopce, bit će novi, a asfalt kad budu gotova ispitivanja
Direktor Komunalnog Željko Kučinić objašnjava da još traju rokovi u kojima treba završiti radove, a govoreći o dinamici, “raskopanosti” i prašini, slaže se da je nužno rješenje. Zato su komunalci dvaput dnevno u vrućinama polijevali cestu da ublaže prašinu, a što se tiče asfaltiranja, na ovaj dio ići će samo jedan sloj asfalta. U Jozefinsku i u centar, podsjetio je, išla su dva sloja.
-To i jest razlog da ne ide se na prvi sloj, a trenutno izvođači podižu poklopce i još se moraju napraviti ispitivanja vodotjesnosti. Čim to bude riješeno, očekuje asfaltiranje, najprije kroz Tušmer. A u vezi neugodnim mirisa, tražili smo zamjenu poklopaca jer na uzvišenim dijelovima moraju postojati odušci kroz koje se kanalizacija ventilira. No, i u ovome s moramo malo naučiti, pa sam tražio da dođu plinotjesni poklopci da se smanji emisija plinova koji se osjećaju, rekao je Kučinić.
Do smrada je došlo i zbog tlaka zraka, ali i zbog činjenice da je više od 2 mjeseca izvan funkcije bio retencijski bazen u Tušmeru pa se iz sifona u kanalizaciju nije mogao trasnportirati sav sadržaj. Taj bazen bio je “sabirna jama”, a kad su uključili pumpe ponovno, došlo je do pojačanog smrada kroz perofrirane poklopce, objasnio je Kučinić.
-Svjesni smo i problema opterećenja i prometa kroz Donje Mrzlo Polje, regulacija na Švarči ima blagoslov stručnjaka, dodao je Kučinić, a tvrdi da je najveći problem u ograničenju tonaže i brzine prometovanja.