Karlovac PITAJTE KORANU Objavljeno 3.12.2020. - 12:28 Podijeli
Građani će je bilo kada i od bilo kuda moći pitati bilo što iz djelokruga gradske uprave
Karlovačka gradska uprava, prva u Hrvatskoj s građanima može komunicirati putem virtualnog asistenta, točnije asistentice koja je dobila i pravo karlovačko ime Korana.
Oni koji kupuju na internetu znaju o čemu je riječ, a za one koji ne znaju – radi se o chatbotu koji se obično nalazi u donjem desnom uglu ekrana na koji se može postavljati pitanja i tražiti dodatne informacije.
Ista takva funkcionalnost od sada je na službenoj stranici Grada Karlovca www.karlovac.hr, uskoro će biti i u Viber zajednici i Facebook stranici Grada Karlovca.
-Naš chatbot kojeg smo zajednički osmislili sastoji se od dva dijela, od izbornika u kojem postoji čitav niz informacija i od baze pitanja i odgovora koji su ugrađeni u našeg virtualnnog asistenta i koji mogu omogućiti odgovor na pitanja naših građana. Naš chatbot je jedna dama, brineta, koju smo nazvali autentičnim karlovačkim imenom Korana. Ona je danas počela s radom, rekla je na predstavljanju Maja Purgar.
Iako vam neće odgovoriti na pitanje kako je, građani će je bilo kada i od bilo kuda moći pitati bilo što iz djelokruga gradske uprave.
-Bit će dostupna u bilo koje doba dana i može komunicirati s nebrojeno korisnika istovremeno i voditi ih do traženih informacija, isticati važne obavijesti kao što je trenutno COVID. Ona se može i unaprijediti i predstavljati događanja u gradu i razne druge stvari.
Chatbot za prvu gradsku upravu u Hrvatskoj izradila je tvrtka Bonsai Tech, a cijeli posao nije ništa koštao. Osnovna ideja bila je brzina i blizina, naglasio je gradonačelnik Damir Mandić.
-Iako je ovo virtualni asistent na ovaj način nastojim napraviti korak naprijed prema našim građanima i otvoriti se još više. Ja sam uvjeren da će nas i naša virtualna asistentica Korana približiti građanima, zaključio je.
Bonsai Tech će do kraja iduće godine davati podršku ovom sustavu.