Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    11C° Karlovac

  • weather-image

    10C° Duga Resa

  • weather-image

    11C° Ogulin

  • weather-image

    10C° Ozalj

  • weather-image

    10C° Slunj

Karlovac Podijeli

Objedinjena javna nabava pun pogodak – u 2019. Grad Karlovac uštedio 1,5 milijuna kuna, unutarnja revizija pak kontrolira sustav

Plan javne nabave za 2020. težak 200 milijuna kuna, a planrevizije dvije nove kontrole

Uvođenjem objedinjene javne nabave za svih svojih 27 proračunskih korisnika Grad Karlovac je lani uštedio oko milijun i pol kuna na struji, vodi, energentima, osiguranju, telefoniji…

Rekla je to danas pročelnica za javnu nabavu Irena Grčić govoreći o radu ove, tek dvije i pol godine stare gradske službe. Objedinjena nabava uvedena je pionirski, ali se pokazala kao pun pogodak, naglasila je Grčić.

-Znači, umjesto 27 korisnika zajedno s Gradom, samo Grad Karlovac kao središnje tijelo objavljuje potrebne objave i tu se ostvaruju određene uštede, a same objedinjene javne nabave rezultirale su u startu znatno povoljnijim ponudama od dosadašnjeg stanja. Npr. za prirodni plin za 50 % povoljnija ponuda, za lož ulje 30 %, za električnu energiju 20 do 25 %…

Služba je lani provela i 88 postupaka “obične” javne nabave ukupno vrijednih 67,2 milijuna kuna, a ove godine planiraju još i više.

-Procijenjena vrijednost plana nabave za 2020. trenutno iznosi oko 200 milijuna kuna bez PDV-a. No, to nisu egzaktni podaci jer neke će se stavke mijenjati, druge će se brisati i slično. Osim toga, plan javne nabave ne može se upoređivati s proračunom zato što u procijenjenim vrijednostima nabave ima i višegodišnjih ugovora koji kompletni ulaze u procijenjenu vrijednost, pojasnila je Grčić.

Uz službu za javnu nabavu, prije dvije i pol godine u Gradu Karlovcu formirana je i Služba za unutarnju reviziju. Zadužena je za godišnju provjeru rada svih koji spadaju pod gradski sustav – uprava, ustanove i institucije te gradske tvrtke.

Pročelnica Jasmina Maslek lani je provela dvije revizije u kojima su kontrolu prošli pet škola i dva vrtića te svih osam tvrtki. Prvima se provjeravalo prihode od iznajmljivanja školskih dvorana odnosno od participacije roditelja, a tvrtkama korištenje službenih vozila. Svi su dobili zadovoljavajuće mišljenje, ali uz preporuke.

– Prvima je preporučeno da više pažnje povedu kod naplate kako ne bi došlo do zastare potraživanja te školama da ažurno svaka tri mjeseca šalju izvješća o najmu dvorana. Tvrtkama je preporučeno da urednije popunjavaju putne radne listove.

Pročitajte i ovo

ODLIČNE VIJESTI

U Karlovačkoj županiji, drugi dan zaredom, nema novooboljelih