Organizacija posla na Borlinu nije štimala, a radove usporava i “otkrivanje” Lujzijane
Rješenje za probleme stanovnika na D6 i Borlinu bit će zatvaranje ceste za promet
Oganizacija posla na rekonstrukciji D6 na Borlinu nije štimala, pokazalo se to na terenu, potvrdio je danas gradonačelnik Karlovca Damir Mandić odgovarajući na pitanja novinara na pressici uoči sjednice Gradskog vijeća.
Radovi koje su Hrvatske ceste započele ovoga ljeta i koji bi trebali trajati dvije godine, od početka uzrokuju brojne probleme stanovnicima tog dijela grada. Osim razrovane ceste problem su i svakodnevni nestanci vode koji su posljedica spomenutih radova ili, u slučaju kiše, “bazen” na cesti.
Mandić je prošli tjedan bio na zboru građana, a prije toga i s predstavnicima Hrvatskih cesta.
– Borlinčani su bili izuzetno korektni i afirmativni, nitko ne ruši projekt, ali definitivno to kako je gore krenulo nije dobro pogotovo u kontekstu da projekt traje dvije godine, kaže Mandić. – Radi se o tome da investitor Hrvatske ceste odnosno njihov izvođač su na koridoru D1 i Grad nisu ni trebali kontaktirati. Ono što se pokazalo na licu mjesta je da organiizacija posla definitivno nije štimala. Mi smo sa svoje strane i prije tog četvrtka i zbora građana komunicirali sa Hrvatskim cestama, ali smo jutros definirali na sastanku sljedeće korake. Ono što je opcija je zatvaranje prometa koji je bio otvoren samo za lokalno stanovništvo. Što se tiče izvođenja radova to je najpogodnije rješenje, ali to se sagledati malo šire. Imamo garancije Hrvatskih cesta da će oni narednih dana cijelu tu priču sa svoje strane regulirati da bi prije svega radovi išli dalje, ali da bi se osigurala sigurnost ljudi i imovine, rekao je Mandić.
Radove dodatno usporava i činjenica da se rekonstruira povijesna cesta Lujzijana.
-Kad su krenuli radovi “otkrivena” je Lujzijana. Mi smo se maksimalno kao Grad stavili na raspolaganje i trenutno svaki metar koji se kopa, svaki kamen koji se pronađe, a vezan je za Lujzijanu se obilježava, geodetski snima i vadi van. Mi smo kao Grad dobili zamolbu i odmah smo izašli u susret da se to kamenje, zbrine na prikladana način. To će definitivno, već se sada vidi, cijeli taj projekt “baciti” u novu dimenziju. Razumijem konzervatore i njihovu potrebu da se to sve zaštiti i riješi na kvalitetan način. Ono što očekujemo da sad kad sve to skupa definiramo, ne bi smjeli sebe i Hrvatske ceste dovesti do toga da taj projekt traje duže od dvije godine, rekao je Mandić.