Ozaljski Crveni križ uspješno okončao projekt Društvenog centra
Projekt je vrijedan gotovo 2 milijuna kuna
U Društvenom centru Ozalj održana je završna konferencija dvogodišnjeg projekta „Društveni centar Ozalj“ koji se provodio u organizaciji GDCK Ozalj s partnerima Grad Ozalj, LAG Vallis Colapis, Tehno Oz, LEADER mreža Hrvatske i Zora Prilišće 1925.
Projekt u vrijednosti gotovo 2 milijuna kuna financirala je Europska unija iz Europskog socijalnog fonda kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali.
Cilj projekta je osnažiti javno-civilno partnerstvo i praksu sudjelovanja OCD-ova iz ruralne zajednice u upravljanju i donošenju odluka u Gradu Ozlju kroz širenje raspona postojećih i novih socijalnih, kulturnih, obrazovnih i gospodarskih sadržaja, usluga i aktivnosti koje se pokreću ili već provode u lokalnom društvenom centru uz unapređenje kapaciteta lokalnih i obližnjih OCD-ova.
Početkom projekta adaptiran je i opremljen prostor za provođenje aktivnosti, te se nakon adaptacije provelo gotovo 400 aktivnosti u Društvenom centru koje su se na mjesečnoj razini objavljivale u kalendaru događanja. Samim time privukli smo brojnu publiku, te se nadamo da će i nakon završetka projekta nastaviti sudjelovati na određenim aktivnostima koje će se održavati. Već sada imamo upite naših volontera koji su sudjelovali, te osnovne škole i vrtića za provođenje izvannastavnih aktivnosti u Društvenom centru, a većina partnera na projektu će dio svojih aktivnosti nastavljati odrađivati baš u tamo, poručuju.
Završnu konferenciju posjetila je i zamjenica županice Vesna Hajsan Dolinar koja je zahvalila na pozivu i pohvalila rad Crvenog križa i općenito rad „Društvenog centra Ozalj“.
Čestitke Crvenom križu Ozalj i partnerima izrazila je i gradonačelnica grada Ozlja Lidija Bošnjak jer su na ovom hvalevrijednom projektu udruge jačale svoje kapacitete s ciljem što kvalitetnijeg obavljanja redovnih aktivnosti. Kao vrlo važnu stvar istaknula je da su u fokusu bili djeca i mladi koji su kroz različite interaktivne radionice unapređivali svoje kompetencije.