
PanDora
Nakon okončanja grčevite bitke za odlazak na Eurosong u Švedsku, ostalo je dosta nereciklirajućih dojmova, a prevladava osjećaj jedne velike uzaludnosti svih tih sviračkih, a još više pjevačkih trudova.
Trud je bio evidentan, a rezultat onako štrumfetast- ti dam ti dam, točnije Rim tim tagi dim.Baby Lasagna- momak iz Istre, Marko mu piše u osobnoj, kao zamjena za odustalu Zsa Zsu, postao je joker koji je od klupe za rezerve dogurao do Eurosong pozornice.
Tu nekako prestaje sva čarolija ovog izbora koji je obilježilo uglavnom katastrofalno pjevanje uživo, tehnički problemi, voditelji kojima je netko kome su mašta i smisao za zabavu bespovratno odstranjeni, napisao scenarij i najave kakve se još čuju samo na vatrogasnim skupštinama!? Ukratko , kak’ bi stari Ličani rekli- ¨dizaster¨!? U prijevodu – prdnuli na rosu…
Gledajući tu muku po PanDori, sjetio sam se dvojice koji bi to vjerojatno najbolje opisali i saželi u nekoliko efektnih rečenica, na žalost obojica su u nebeskom green roomu, jedan skoro 4 desetljeća, a drugi četiri tjedna.
Veselko Tenžera i Petar Luković.
Tenžera je takve fenomene bez milosti nazivao po zaslugama, pa je često išao na informativne razgovore kod nadležnih drugova, a Luković se proslavio beskompromisnim recenzijama singlova s kraj 70-tih i početka 80- tih u kultnom Đuboksu.
On je to činio na tankoj granici satire i vrijeđanja, a kako to izgleda kad te Pera sahrani najbolje znaju naši momci iz Karlovca okupljeni u , tada za lokalne pojmove – super grupi¨Mali ašov¨ .Izdali oni singl, a Luković je recenziju završio riječima:
Dobro jer da se grupa zove ¨Mali ašov¨, tako da se nadam da će sami otkupiti sav tiraž ovog komada vinila s rupom u sredini i s sopstvenim ašovom duboko zakopati taj toksični sadržaj, da ga više niti jedno uho ne čuje i da nekome ne bi palo na pamet da snimi nešto poput ove numere…
Slično su prolazili i asovi poput ¨Srebrnih krila¨ i drugih koji su vrijeđali njegov sluh, a osobito kad su tekstovi bili za vola ubit’ poput … Ljubio sam Nadu u Studentskom gradu, recimo .
Dakle, tenžerlukovićkim jezikom rezime Do re mi fa so tra la la eventa opisati se da ovako:
Tri se večeri u najvećem studiju na Prisavlju izmjenjivalo mnoštvo našminkanih djevojaka, žena, momaka koji su u tri minute pokušali zvučati svjetski i neodoljivo.
Lani je dominirao traktor, a ove godine kokoši, jaja, krave, bajke, uspavanke, dijamanti, brilijanti…Jad i čemer(aš).
Izostali su dueti, ali su frcali falseti, a falš je bio češća pojava od snijega u veljači.
Pila se voda, prijetilo se gasolinom, pobijedio je momak koji se nazvao Bejbe Lazanja, a da su mu ime savjetovali momci iz Let 3, koji su sve nabili na baba rogu, mogao je ispast i ¨Babin ku…c¨ što brkatoj ekipi nije strano, a na kraju bi objasnilo u što nam je otišla ova zabava – Dora, Pandora, Dorat, kako već, ‘ajmo reć. Ode sve na kvasinu i u kreč. Rim tim tagi dim ..Čiji dim ? Pa …zna se!
Gotov skeč…