Pivski sapun “Kaj se pjeniš” i blog Visit Karlovac odnijeli nagradu Simply the Best
Još jedna nagrada otišla i u Rakovicu
Nagrada karlovačkoj turističkoj zajednici za promociju destinacije Blog Visit Karlovac i pivski sapun „Kaj se pjeniš“ Paviljona Katzler osvojili nagrade Simply the best, a još jedna nagrada otišla je i u Rakovicu.
Turistička zajednica grada Karlovca dobitnik je tradicionalne nacionalne godišnje nagrade Simply the Best za kreativan pristup u promociji destinacije kroz blog Visit Karlovac koji je uvršten među pet najboljih promotivnih aktivnosti u kategoriji Propaganda za 2023. godinu.
Nagradu je preuzela direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić na prigodnoj svečanosti 10. travnja 2024. godine u Biogradu na Moru u okviru programa 24. međunarodne poslovno turističke burze. Ovu nagradu već tradicionalno dodjeljuju UHPA, Udruga hrvatskih putničkih agencija i Turistička burza PUT, najstariji hrvatski B2B turistički susret koji okuplja djelatnike iz agencijskog poslovanja, pružatelja turističkih usluga, hotelijerstva i restoraterstva te sustava turističkih zajednica.
Turistička zajednica grada Karlovca pokrenula je novo internet odredište blog.visitkarlovac.hr 2021. godine na kojemu se na opušten i neposredan način govori o događanjima, “must see” lokacijama, lokalnoj tradiciji, gastronomiji, povijesti i kulturnom naslijeđu, običajima i svim posebnostima zbog kojih treba posjetiti Karlovac. Kroz inspirativne tekstove opisani su ključni turistički proizvodi i usluge kojima se nastoji privući pažnju novih posjetitelja te ih zainteresirati i potaknuti na dolazak u Karlovac.
Na istoj svečanosti nagradu u kategoriji Suvenir dobio je Paviljon Katzler za pivski sapun Kaj se pjeniš,za inovativno i kreativno oblikovanje suvenira inspiriranog pivom kao jednim od brendova grada. Nakon promotivne aktivnosti Na pivo u Karlovac i Pivske potrage ovo je već treći element pivskog turističkog proizvoda koji je osvojio priznanje i prepoznat je od strane struke.
Prilikom preuzimanja nagrade direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić je izjavila da osvojene nagrade potvrđuju kvalitetu rada Turističke zajednice grada Karlovca u području ostvarivanja osnovnog cilja njezinog djelovanja a to je razvoj i marketing destinacije.
Blog je neprocjenjiv u komunikaciji sa zajednicom na društvenim mrežama koja svake godine bilježi značajan rast i kroz koju nastojimo povećati vidljivost Karlovca kao cjelogodišnje turističke destinacije, zaključila je Burić.
L. Grčić