Radio Mrežnica
IDETE U ŠOPING? Podijeli

Počela velika sezonska sniženja, kupaca sve manje po trgovačkim centrima: Roba je skupa, misle da se vara na cijenama, a nekima je online kupovina bolji izbor

Navike i džepovi potrošača se mijenjaju

Kao i svake godine do sada, tjedan nakon Božića rezerviran je za velika blagdanska sniženja i popuste. I dok natpisi u izlozima poput “dva kupi, treći besplatno” ili “sniženo čak 70%” zvuče primamljivo, kupaca gotovo da i nema. Izgleda da je recesija konačno uzela maha, jer u karlovačkom shopping centru  kupci se mogu prebrojati na prste jedne ruke.

Onih par koje smo uhvatili u razgovoru za Radio Mrežnicu kazali su što misle o sniženjima, varaju li trgovci kod cijena i vole li više kupovinu preko interneta.

Tako se u kupovini danas našao i Goran.

Smatra kako je kupovina koja je osmišljena i planirana, vrlo efikasna, pogotovo na sniženjima. Međutim, ako se ide u kupovinu pa samo kupi nešto tek toliko, jer eto na sniženju je, tada to nema smisla.

Svjedok je Goran također i manipulacijama koje trgovci izvode u vrijeme velikih sniženja.

– Ne ovdje, ali bio sam u nekim situacijama kada su trgovci manipulirali cijenama. To tako valjda mora biti. Oni koji bi to trebali kontrolirati, njih nema ili ih je vrlo malo, a trgovci dobivaju naredbe odozgora. Mi isto to malo krivo percipirao, nisu oni toliko krizi koliko oni glavni, dodaje.

Online kupovina je manje stresna

Da je online kupovina manje stresna, pogotovo u ovo blagdansko vrijeme, a samim time i bolja, kaže nam Ivana. 

– Znaju biti velike gužve, pogotovo u Zagrebu. Red do blagajne ili garderobe stvarno zna biti prevelik, pa je  bolje kupovati online. Manje je stresno, a znaju se naći i neka veća sniženja.

Na tom tragu, komentira Ivana i da su vani sniženja puno veća:

– Ovdje kod nas jesu sniženja, ali vani je to potpuno drugačije. Sniženja su puno veća i sve je nekako pristupačnije. Ovdje i uz sniženja, vidi se da je i dalje skupo.

Iako još ne ide baš po trgovinama, u shopping se s prabakom zaputila i Vedrana.

I ona se slaže kako je online shopping puno bolja opcija, pa tako najčešće i kupuje.

Zanimljivo, komentirala je kvalitetu robe koja se nudi na sniženjima:

– Po trgovinama vidim da je roba dosta skupa, da su cijene stvarno porasle. Ali, kvaliteta je lošija, kazala je i kao primjer navela hlače i majice koje nakon svega par nošenja “dobiju rupice.”

Što zbog online shoppinga, što zbog posla, ali i istrošenih novčenika nakon blagdanskog darivanja, tek je za vidjeti kako će proći poslijednje sezonsko sniženje u ovoj godini.

 

L. Grčić

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više