Poduzetničke zone Karlovačke županije od sada digitalne, poduzetnici i investitori pozdravljaju digitalizaciju
Ukupno je 60 poduzetničkih zona u Karlovačkoj županiji
Poduzetničke zone Karlovačke županije od sada su digitalne, pregledne i dostupne javnosti.
Projekt je realizirao Zavod za prostorno planiranje Karlovačke županije u suradnji s tvrtkom Promet i prostor d.o.o. iz Zagreba, a kako javno dostupan Registar pretraživati na konferenciji za
novinare pokazala je ravnateljica Zavoda Sladjana Fumić.
– Ako primjerice želite pokrenuti tvornicu sladoleda, možete zadati 3 parametra i izabrati zonu koja vam odgovara. Ako otvorite zonu Žakanje, vi uz nekoliko klikova vidite konkretnu lokaciju, površinu, troškove, čak i informaciju o tome postoji li mogućnost ostvarivanja olakšica za investitore. Odete li na poveznicu za prostorno plansku dokumentaciju i podatke o vlasništvu , odmah ćete saznati kakvi su uvjeti gradnje, tko je vlasnik i ima li parcela tereta, pojasnila je prezentirajući kako sada bilo tko u nekoliko klikova može saznati što ga zanima o bilo kojoj od poduzetničkih zona, od toga kako je zona prometno povezana ili opremljena infrastrukturom do poveznica na prostorno plansku dokumentaciju i podatke o vlasništvu.
Ukupna površina 60 poduzetničkih zona, obuhvaćenih Registrom, iznosi 1 319 hektara.
Digitalizaciju i javno objavljivanje svih relevantnih podataka pozdravljaju poduzetnici i investitori, jer im, kaže direktor tvrtke Feal Hrvatska Damir Šimunović, ovakva platforma olakšava posao.
– Moram pohvaliti ovaj projekt, mislim da je to poticaj za sve gospodarstvenike i poduzetnike. Dobra inicijativa, koja svim poduzetnicima daje pregled lokacija na kojima mogu nešto pokrenuti“, dodao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Karlovac Mario Tomljanović.
Karlovačka županija ovime šalje poruku da radi digitalno te da nastavlja biti transparentan i dostupan javni servis, poručila je županica Martina Furdek Hajdin.
– Ono što su poduzetnici i zainteresirani investitori ne tako davno istraživali danima, ne samo na internetu već i po brojnim uredima – sada je vidljivo uz nekoliko klikova. Ovime smo omogući da potencijalni investitori na jednostavan način vide gdje ima slobodnih zemljišta, kakva im je namjena, opremljenost, koliko su udaljeni od autoceste ili aerodroma. Smatram da je uloga javnog sektora olakšati investicije, uklanjati eventualne prepreke i barijere poduzetnicima i mi to i na ovaj način činimo: štedimo im vrijeme i novac, koristeći se pritom svim dostupnim digitalnim alatima i tehnologijom, zaključila je.
L. Grčić