Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    5C° Karlovac

  • weather-image

    5C° Duga Resa

  • weather-image

    10C° Ogulin

  • weather-image

    5C° Ozalj

  • weather-image

    5C° Slunj

Karlovac RADIONICA U KARLOVCU Podijeli

Promocija turističke ponude najjača preko TripAdvisora i Google Mapsa, ali turistički djelatnici je premalo koriste

Jača samopromocija restorana, hotela… dovodi više turista i povećava vidljivost same destinacije, u ovom slučaju Karlovca

Dvadesetak djelatnika karlovačkih hotela, hostela, restorana, putničkih agencija i atrakcija današnji dan će provesti  u Aquatici na radionici o TripAdvisoru i Google Mapsu koju je za njih organizirala Turistička zajednica Karlovac.

Radi se o dvije internetske platforme za promociju turističkih sadržaja koju najčešće koriste oni ljudi koji putuju u udaljene ili nepoznate destinacije kako bi ih istražili, pronašli sadržaje, smještaj…

– Zanimljivo je to što su obje platforme jako snažne u smislu dovođenja turista u pojedini objekt ili atrakciju. No, vrlo slabo su poznate. Krajnji korisnici, turistički dionici, imaju vrlo malo znanja kako ih iskoristiti da bi povećali broj turista, kaže predavač Vedran Pražen iz tvrtke Smartingo.

Upravo će polaznici radionice danas naučiti kako koristiti ove dvije platforme i doznati koje konkretne koristi će imati od TripAdvisora i Google Mapsa.

– Primjerice TripAdvisor je daleko najpopularnija platforma među turistima međutim prosječan turistički objekt – restoran, smještaj, hotel, će više vremena trošiti primjerice na Facebook koji je uglavnom usmjeren publici koju, da bi vidjeli ono što objavite, prvo morate skupiti da vas prati. Na TripAdvisoru kad nešto objavite onda vide svi oni koje zanima destinacija. Primjerice, Turistička zajednica Škotske ima mjesečno 150 tisuća posjetitelja na službenoj web stranici, a na TripAdvisoru 10 milijuna, ističe Pražen.

Koliko se brzo može napredovati u promociji ako se ona radi preko TripAdvisora i Google Mapsa govori i primjer restorana iz Splita kojeg u veljači 2019. nije bilo među restoranima u Splitu. U lipnju je bio 180., a početkom srpnja je bio 3.

Broj polaznika na današnjoj radionici, kaže direktorica TZ-a Marina Burić, govori o interesu djelatnika u turizmu za učenjem o digitalnom marketingu odnosno o jačoj samopromociji.

– Puno je prostora za napredak. Očekujem da će danas dobiti konkretna znanja kroz operativnu radionicu kako bi svatko od njih unaprijedio svoje poslovanje, a u konačnici i kako bi Karlovac dobio vidljivost koju kvalitetom kojom raspolaže i zaslužuje, naglasila je Burić.

Foto: Screenshot/TripAdvisor

Pročitajte i ovo

KRLEŽOM PROTIV KORONE

Optimizam u doba korone iz Karlovca: Nigdar ni tak bilo, da ni nekak bilo… Bit će OK!