Simply the Best kampanja: Turistička zajednica sa “Na pivo u Karlovac” dobitnica nacionalne godišnje nagrade
U kampanji je sudjelovalo 15 ugostiteljskih objekata, 9 restorana i 23 jela od pive. Kampanju je vidjelo 400 tisuća ljudi
Turistička zajednica grada Karlovca dobitnica je nacionalne godišnje nagrade Simply the Best za kampanju “Na pivo u Karlovac” provedene lani kada su zbog koronavirusa otkazani Dani piva.
Nagrada je dobivena u kategoriji Promocija i propaganda.
-U pandemiji koronavirusa, kad nam nije bilo dopušteno organizirati najprepoznatljiviju karlovačku manifestaciju, odlučili smo se na ovu aktivnost zajedno s našim ugostiteljima koji su je i podržali pa je ovo i njihova nagrada. Imali smo kampanju u kojoj je sudjelovalo 15 ugostiteljskih objekata, 9 restorana, 23 jela od pive. Kampanju je vidjelo 400 tisuća ljudi, a više od 15 tisuća klikova bilo je na mrežnoj stranici Turističke zajednice, rekla je na današnjoj pressici direktorica TZ-a Marina Burić koja je nagradu jučer preuzela u Selcu u okviru 22. Poslovno-turističke burze.
Kampanja “Na pivo u Karlovac” provest će se i iduće godine
Želja je bila da se u vremenu u kojem smo se našli zadrži svijest o pivskom brendu grada Karlovca, dodala je Burić.
Ovom kampanjom, međutim, nije se mjerilo koliko je fizički ljudi stiglo na pivu u Karlovac, ali hoće iduće godine jer kampanja će biti ponovljena.
-Ovo ide dalje kao dodana vrijednost Danima piva, našoj najprepoznatljivijoj manifestaciji. Kampanja će zasigurno trajati barem cijelo ljeto, ako ne i duže. Želja nam je da pivska gastronomija obilježi gastronomiju grada Karlovca tijekom cijele godine, da to bude glavni motiv dolaska. Naravno, imamo dosta tema u gastronomiji koje obrađujemo, ali nekako nam je pivo, s obziromm na sve, na prvom mjestu. Pivo je lajtmotiv u kojem bi svi trebali naći gospodarski interes, naglasila je Burić.
Zbog toga će se iduće godine provesti i ispitivanje mišljenja posjetititelja o tome što je razlog njihova dolaska u Karlovac.
Ovu nagradu za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, tradicionalno dodjeljuju UHPA – Udruga hrvatskih putničkih agencija i turistički časopis Way to Croatia.