Snimanje turističkog spota o Dugoj Resi završilo u Mrežnici: Skok u vodu za više turista
Spot će biti prikazivan na Korejskom i Kineskom tržištu, a glavni motiv stolni tenis i plivanje
Pod redateljskom palicom župana Karlovačke županije Damira Jelića na gradskom kupalištu na Mrežnici u Dugoj Resi danas se dva sata snimao turistički promo spot.
Snima se za višemilijunsko kinesko i korejsko tržište kako bi upravo turisti iz ovih država otkrili čari i ljepote grada na Mrežnici.
– Postoji jedno ogromno tržište od gotovo tri milijarde stanovnika koje u Aziji i gdje je milijardu ljudi potentno putovati u turističke svrhe s jedne strane, a s druge strane jedan ozbiljan broj investitora koji mogu ulagati novac u Hrvatskoj.
Tenis i plivanje u Kini najzastupljeniji sportovi pa su u spotu zastupljena oba
Današnje snimanje spojilo je stolni tenis, po kojem je Duga Resa svjestki poznata, i plivanje u rijeci Mrežnici. Dva stolnoteniska stola bila su postavljena na obali uz samu rijeku, a treći na flosu nasred rijeke. Stolnotenisačice su za potrebe snimanja odradile pravi trening, a sve je, prema scenariju, završilo u Mrežnici. Prvo Ana pa onda u ponovljenoj sceni i njena sestra Lana morale su odigrati potez i skočiti u rijeku.
Župan Jelić, kao nekadašnji filmaš, uz sve druge obveze već mjesecima režira promo spot Karlovačke županije. Danas se ponovo uživio u ulogu redatelja i to toliko da se na trenutak činilo da će i sam skočiti u Mrežnicu. Djelić atmosfere pogledajte u našem kratkom filmu te na fotografijama
– Napravili smo jedno malo istraživanje stolni tenis u Kini je sport broj jedan, u Indiji uskoro postaje broj jedan, u Koreji i Japanu se odavno bave bave stolnim tenisom, a broj dva sport u Kini je plivanje. Kad se zbroji ovaj prostor ovdje plus još dojam zelenila na što ljudi s istoka reagiraju jako pozitivno, nema boljeg prostora od ovog uz Mrežnicu koji može brendirati Dugu Resu, pojasnio je Jelić.
Turisti iz Kine i Koreje još uvijek nisu otkrili Dugu Resu, spot bi trebao pomoći
Spot koji je danas sniman za Dugu Resu, a snimat će se još i na Otoku ljubavi, dio je većeg promo spota u kojem se prikazuju kadrovi iz cijele Karlovačke županije i koji bi trebao biti prikazan krajem listopada. Za samo 4 minute i 9 sekundi mjesecima je snimano oko 30 sati materijala. – Iz njega će proizaći desetak manjih spotova po pola minute koji bi bili baš promotivni u turističke svrhe.
Iako je Duga Resa jedna od perjanica županijskog turizma ipak gosti iz Kine i Koreje ju nisu otkrili. Zato je ovaj spot od velikog značaja, kaže gradonačelnik Tomislav Boljar.
– Već dugo razmišljamo i sad smo u fazi provođenja regionalnog stlonoteniskog centra koji će biti u Dugoj Resi na području sadašnjeg Aquaestila. Ova priča sa današnjim spotom i snimanjem će vjerojatno pridonijeti razvoju tog cijelog projekta, ali i u turističke svrhe otvaranju naše destinacije jednom velikom tržištu koje trenutno kruži oko nas, idu na more, idu na Plitvice, u Zagreba, a nas još nisu otkrili, dodao je Boljar.