Radio Mrežnica
OCIJENILI TURISTI Podijeli

Turisti zadovoljni uslugom u gradu na četiri rijeke, pozitivan dojam pojačavaju karlovački restorani

Ukupna destinacijska ocjena kvalitete od 91/100 prema mišljenjima gostiju potvrđuje rast zadovoljstva posjetom gradu na četiri rijeke

U prvih šest mjeseci 2025. godine, 2.362 gosta podijelila su svoje mišljenje o boravku u Karlovcu, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi 91/100. Riječ je o rastu od 1 % u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, uz stopu odgovora na recenzije od 32 %, što pokazuje kontinuirani napredak u kvaliteti usluge i odnosu prema gostima.

U svojim recenzijama gosti hotela u gradu posebno ističu ljubaznost osoblja i čistoću objekata, a najveći rast zadovoljstva bilježe upravo karlovački restorani čija kvaliteta hrane ima ocjenu 96/100.

Kontinuirano visoku razinu usluge imaju i karlovačke turističke agencije te privatni smještaj, dok su iznad destinacijskog prosjeka ocijenjene karlovačke atrakcije s ocjenom 95/100.

Jedan od značajnih dionika turističke ponude grada Tomislav Hrastovšćak, vlasnik hotela Florian & Godler i integralnog hotela Kadoor naglasio je važnost kvalitete za cijelu destinaciju.

– Kvaliteta je prioritet. Izvrsne i visoke ocjene zadovoljstva naših gostiju cilj nam je od početka. Planiranjem otvorenja hotela, od uređenja, dizajna, kvalitete namještaja, suradnje s lokalnim proizvođačima, komunikacije s gostima, kontinuirane edukacije svih zaposlenika, stalno usavršavanje i praćenje trendova, kvaliteta je kod nas standard i ona će to uvijek biti. U svim daljnjim investicijama nastavljamo raditi u istom cilju i vjerujemo da će cijela destinacija još snažnije nastaviti procese unaprjeđenja kvalitete i da će u svakom segmentu turizma Karlovca kvaliteta i zadovoljstvo biti apsolutan prioritet i krajnji cilj.

Mjerenje kvalitete usluga u Karlovcu provodi Turistička zajednica grada Karlovca u suradnji s tvrtkom Feel IQM, a u okviru projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji s ciljem praćenja zadovoljstva gostiju i poticanja unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima turističke ponude.

– Karlovac svoju prepoznatljivost na turističkom tržištu, osim jedinstvenošću ponude i cjelogodišnjim sadržajima gradi i uz suradnju i uvažavanje potreba gostiju u cilju kontinuiranog rasta kvalitete, istaknula je direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić.

 

(Foto: Filip Granić; Digital tisak)

L. Grčić

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više