Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    10C° Karlovac

  • weather-image

    10C° Duga Resa

  • weather-image

    10C° Ogulin

  • weather-image

    11C° Ozalj

  • weather-image

    11C° Slunj

Karlovac KARLOVAČKI TURIZAM Podijeli

U 2019. u Karlovcu 15 % više dolazaka i čak 24 % više noćenja turista

S podizanjem kvalitete turističke ponude se nastavlja i u 2020.

Turizam u Karlovcu u 2019. je zabilježio izvrsne rezultate, pohvalio se Grad Karlovac zajedno s Turističkom zajednicom. Najavljuju da će u novoj 2020. rezultati biti još bolji.

Turistički promet u 2019. u Karlovcu je povećan za 15% u dolascima te za čak 24% u noćenjima. Prema podacima iz sustava eVisitor dolazaka je  bilo 50.168, a noćenja ukupno 82.839.

U odnosu na 2018. grad je posjetilo 28 % više domaćih turista, ukupno njih 8.783. Najveći broj stranih noćenja ostvarili su turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije.

Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je brojne kvalitetne pomake, projekte i priznanja. Destinacija Karlovac bila je u finalu za izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma Republike Hrvatske. Manifestacije Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja utjecala na povećanje turističkog prometa te brendiranje grada kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju. Vidljivosti destinacije pridonio je i novi marketinški pristup s posebnim naglaskom na provedbu Strategije digitalnog marketinga grada Karlovca.

U prošloj godini TZ je započela i provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac). Strategijom razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. upravo je IQM odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u Karlovcu.  Aktivnosti ovog projekta nastavljaju se i u ovoj godini.

Cilj je udruživanje svih koji rade u turizmu kako bi se produžio boravak turista, razvijali novi proizvodi i to pojačanim marketingom i poticanjem izvrsnosti.

-Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. godini Turistička zajednica grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo pohvaliti ovakvim rezultatima. Izazova ni u 2020. godini neće nedostajati, ali mi smo na to spremni i već u prvim danima nove godine krećemo vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih aktivnosti. Uvjerena sam da rezultati neće izostati, kaže direktorica TZ-a Marina Burić.

Pročitajte i ovo

BESPOVRATNE POTPORE

Karlovac za poljoprivrednu proizvodnju i ruralni razvoj osigurao više od milijun kuna