Umjetna inteligencija u poslovanju otvara četvrto izdanje MarKAtinga u Karlovcu
Umjetna inteligencija sve prisutnija kao dio svakodnevnog poslovanja
Kako umjetna inteligencija može ubrzati radni proces, pojednostaviti zadatke, otvoriti nove prilike za učinkovitost…sve to uz konkretne primjere na predavanju “Primjena umjetne inteligencije u poslovanju” sljedećeg utorka u karlovačkoj Gradskoj knjižnici.
Početak je to nove, četvrte sezone MarKAtinga u Karlovcu, jedinstvenog koncipiranog događaja koji koji u ugodnoj i opuštenoj atmosferi neformalnog okruženja nudi zainteresiranima razna predavanja na temu marketinga i društvenih mreža, ali i raznog drugog sadržaja.
Nova sezona tako počinje s fokusom na umjetnu inteligenciju i njezinu primjenu u poslovanja, svakodnevno sve više prisutnu.
I dok se neki pribojavaju, pa čak i svjesno odbijaju koristiti umjetnu inteligenciju u poslovanju, smatrajući ju kao “zamjenom” ljudskog rada, predavačica navedene tema, Matea Šmuc, inače trade marketing specijalist u Orbicu, na konkretnim primjerima pokazat će kako umjetna inteligencija može ubrzati radni proces, pojednostaviti zadatke, otvoriti nove prilike za učinkovitost.
Kroz svoju karijeru, Matea je vodila razne edukacije – od prodajnih vještina o onboardinga novih kolega, do edukacija o B2B platformama, i u poslijednje vrijeme, o praktičnoj primjeni AI alata u svakodnevnom radu.
Iz vlastitog iskustva zna kako izgleda prelazak iz klasične prodaje u digitalni svijet i koliko tehnologija može olakšati poslovne procese.
Četvrti MarKAting održat će u karlovačkoj Gradskoj knjižnici, odnosno caffee bar-u “Knjige i kava”, sljedećeg utorka, 30.rujna, s početkom u 19 sati.
Prijave, kao i na do sada prethodne događaje, su obavezna na e-mail adresu info@rentom.hr.
Organizator MarKAtinga je “Rentom”, marketinška agencija, u suradnji s Gradskom knjižnicom Ivan Goran Kovačić u Karlovcu, te Libra design studiom, kao i kafićem “Knjige i kava.”
L. Grčić