Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    27C° Karlovac

  • weather-image

    27C° Duga Resa

  • weather-image

    27C° Ogulin

  • weather-image

    27C° Ozalj

  • weather-image

    26C° Slunj

Kazuyoshi Miura postavio je još jedan rekord. Nakon što je u dobi od 53 godine zaigrao za svojeg drugoligaša Yokohamu u japanskom kupu postao je najstariji igrač s nastupom u tom natjecanju. Yokohama je pobijedila Sagan Tosu 1-0, a Miura je igrao do 63. minute kada je zamijenjen. U svojoj dugoj karijeri igrao je i za Dinamo 1999. godine, a prema Transfermarktu vrijednost mu je 100 tisuća eura. Nije loše za jednog veterana. Bio je azijski nogometaš godine 1993. godine, igrao i za Santos, Palmeiras, nekoliko japanskih klubova, dok se u Europi okušao u Genoi prije Dinama. Kad je stigao na Maksimir bio je, mislili smo, na zalasku karijere. Imao je 32 godine, a on i 21 godinu kasnije žari i pali nogometnim travnjacima. Miura skinuo još jedan rekord: Najstariji igrač u kupu Japana! Kulturna ponuda Zagreba doista je svestrana, a u ovoj radionici su Autonomni kulturni centar i Dijaspora Afrikanaca poželjeli svim polaznicima približiti dio afričke kulture i duha kroz izradu maski Radionica na Ribnjaku: Izradili afričke maske uz zvuk bubnjeva Božinović je, osim o reformi policijskog sustava, govorio o radu nacionalnog Stožera civilne zaštite kojem je na čelu od početka epidemije te koracima učinjenima kako bi se spasila turistička sezona 'Policajci će se snimati, neće samo MUP izdavati dokumente' Glavni meteorolog HRT-a Zoran Vakula kaže da bi se dalo raspravljati jesu li dugoročne prognoze 'fulane', a i RTL-ova meteorologinja Dunja Mazzocco Drvar malo nas je spustila na zemlju 'Ne bi baš rekli da su dugoročne prognoze za ljeto skroz fulane!'

Karlovac JAVNI PRIJEVOZ Podijeli

Za 4,5 milijuna kuna subvencija javnog gradskog prijevoza Karlovčani bi trebali imati bolju uslugu

Buseva nema kada ih treba, karta od 12 kuna je preskupa, upozorio SDP-ov vijećnik Dubravko Golubić. Grad razmišlja da nakon 2021. preuzme taj posao

Za 4,5 milijuna kuna, koliko Grad Karlovac iz proračuna izdvaja za razne subvencije javnog gradskog prijevoza, Karlovčani bi trebali imati bolju uslugu od one koju im koncesionar daje, zaključio je na današnjem aktualcu gradski vijećnik SDP-a Dubravko Golubić i pitao gradonačelnika što misli poduzeti. Autobusa nema u vrijeme kada bi ih trebalo biti za sve one koji idu na posao.

– Ako stanuje na Velikoj Jelsi, može kući u 14.35 ili 19.20 sati. Iste probleme imaju i stanovnici Logorišta, Knez Gorice, Vučjaka… Sve linije iz centra grada zadnji put idu oko 19.30, znači prema gradu se može oko 20 sati, poslije toga ne. A Grad plaća 1,8 milijuna kuna godišnje za nerentabilne linije, 220.000 kuna za subvencioniranje prijevoza starijih od 65 godina, 35.000 za subvencioniranje korisnicima socijalnog programa, 370.000 za prijevoz osnovnoškolaca, 205.000 srednjoškolaca, još 1,870.000. Cijena karte od 12 kuna najskuplja je za najkraće linije među gradovima u kojima sam ja vidio, naveo je Golubić.

Koncesija za javni gradski prijevoz traje do 2021., a Grad razmišlja o tome da nakon te godine uslugu preuzme sam, osnivanjem tvrtke koja će se time baviti. Do tada predlaže da se mjesni odbori i gradske četvrti očituju Gradu o svojim potrebama za dodatnim linijama kako bi se moglo razgovarati s koncesionarom.

Pročitajte i ovo

NISU VAŽNI GODINE I ISKUSTVO

Eksperimentiranje sa zvukom uz Hrvatski dom: Dođite večeras s intrumentima