Zapalio se ugljen u teretnom vlaku, najprije u G. kotaru pa u Ogulinu, a u D. Resi ugašen
Prvi dim pojavio se navodno još u Gorskom kotaru, a onda je samo krenulo…
Prava vruća kompozicija prometovala je danas željezničkom prugom od Rijeke pa do Karlovca!
Naime, u vagonima vlaka prevozio se ugljen koji se, prema prvim informacijama, zapalio “sam od sebe”. Prvi problemi odnosno zapaljenja počela su, kako se neslužbeno doznaje, još u Gorskom kotaru, točnije Gomirju kad je buknulo na jednom vagonu, a sve se ugasilo. Potom je i u Ogulinu gorjelo i to prema tim informacijama, tri vagona i sve je ugašeno, a onda je kulminacija bila u Dugoj Resi.
Kako doznajemo, ugljen se samozapalio, a onda su ga u Dugoj Resi vatrogasci tri vatrogasna društva dobro “zalili” i ugasili.
Inače, samozapaljenje ugljena kaže struka, je posljedica oksidacijskih procesa u ugljenu i sulfatnim rudama. Oksidacija je važan čimbenik u dobivanju ugljena, jer svojim razarajućim djelovanjem mijenja njegova početna svojstva. Prvi znak fizičkih promjena prouzročenih oksidacijom slabljenje je mehaničke stabilnosti ugljena. Niskotemperaturna oksidacija egzotermna je reakcija, pa se na skladištu ugljena često javlja spontano zagrijavanje s opasnošću samozapaljenja. Samozapaljenje ugljena tumači se piritnom, bakterijskom, fenolnom ili oksidacijskom teorijom, koja je znanstveno najviše utemeljena.