Iako su u upravi Robne kuće Karlovčanka i više nego zakopčani u odgovoru na pitanja stiže li Zara u Karlovac, Radio Mrežnica neslužbeno doznaje da je ugovor pred potpisivanjem.
Zara je poznati modni brend, ima blizu 1030 dućana u oko 55 zemalja diljem svijeta, a procjenjuje se da novi dućan otvore svaka tri dana. Prosječna trgovina, poput Zare u Hrvatskoj, ima 1500 kvadratnih metara i otvara se obično u najprometnijim ulicama ili shopping centrima.
Zara je jedinstvena po tome što proizvede samo između 15 do 25 posto predmeta prije početka sezone, 50 do 60 posto na početku sezone, dok se ostali predmeti proizvode usred sezone i kreiraju ovisno o željama kupaca. Godišnje proizvede oko 12 tisuća različitih modela odjeće i obuće, a vrlo brzo reagiraju na tržište. Ako neki proizvod nema dobar odaziv, povlači se iz dućana, otkazuju narudžbe, pa niti jedan predmet na njihovim policama ne ostaje duže od mjesec dana. Zara za razliku od ostalih modnih tvrtki, svoje proizvode radi u Španjolskoj, a ne u zemljama trećeg svijeta.