Radio Mrežnica
IZNENAĐENJE Podijeli

Advent u Karlovcu ostvario sjajne rezultate – iznad svih očekivanja organizatora

Udruga Izvan fokusa i Grad Karlovac zahvaljuju građanima na izvrsnom odazivu na manifestaciju – posjetilo ju je više od 50 tisuća ljudi

Prvi Advent u Karlovcu premašio je sva očekivanja organizatora. Osim toga završio je u plusu.

Samo dva dana nakon završetka Adventa i dočeka Nove godine, stigla je i računica: prihoda je bilo 542.500 kuna, rashoda 533.184 kuna. Plus je 9.316 kuna.

Vrlo detaljno iz Izvan fokusa su izvjestili javnost o svim brojkama.

Posjećenost Adventa veća od  50.000, gotovo 5.000 ljudi na Novoj godini, potrošnja od oko milijun kuna, donirano gotovo 30.000 kn humanitarne pomoći, uplata od oko 300.000kn PDV-a, ocjena Adventa 4.9…

– Karlovčani su u 17 dana (16 dana Adventa i proslava Nove godine) potrošili oko milijun kuna na ugostiteljskim i trgovačkim kućicama. Kroz Advent svaki je dan u prosjeku prošlo malo iznad 3.000 posjetitelja, uzimajući u obzir i dva kišna dana, ali i nekoliko izuzetno posjećenih dana s preko 5.000 posjetitelja. Ukupana brojka stoga prelazi čak 50.000 posjetitelja, a veliko iznenađenje bila je i proslava Nove godine koju je kroz 6 sati programa posjetilo i do 5.000 ljudi.

Kroz Advent Karlovčani su imali priliku pomoći i humanitarnu akciju udruge “Jak kao Jakov”. Na njihovoj kućici prikupljeno je više od 26.000 kuna za pomoć potrebitima.

– Na kućici je volontiralo 79 volontera te je ostvareno oko 112 volonterskih sati. Većina volontera bili su učenici srednje Medicinske škole iz Karlovca. Kroz “Božićnu Rotarakciju” udruge Rotaract Karlovac prikupljeno je 2.800 kuna za kupnju poklona za štićenike Doma Vladimir Nazor te 30 poklona koje su Karlovčani donirali pod bor udruge.

Nije čista, ali je petica – manifestaciji Karlovčani dali ocjenu 4,9

Ako je suditi po reakcijama Karlovčana i podršci koju su Adventu dali na društvenim mrežama, manifestacija je i njih pozitivno iznenadila.

– Ostavljeno je na stotine izuzetno pozitivnih komentara, a samo završni video lajkalo je gotovo 1.000 ljudi. Prosječna ocjena Adventa na Facebook-u je 4.9 uz 149 ocjena pet, 5 četvorki i samo 4 trojke. Zanimljiv je podatak i da su samo video materijali postavljeni na Facebook pregledani čak 150.000 puta.

Za razliku od nekih drugih manifestacija, na konkretne financijske podatke Adventa u Karlovcu nije se moralo dugo čekati. Izvan fokusa je već objavio ukupan troškovnik i sve prihode.

– Troškovnik Adventa u Karlovcu sustiže pola milijuna kuna bruto, no treba naglasiti da su neki od sponzora svoje sponzorstvo realizirali u naturi, odnosno kroz svoje usluge. Zajedno za Novu godinu i Advent Grad Karlovac je osigurao 345.000 kuna dok je ostatak osigurala udruga Izvan fokusa kroz vlastita sredstva, sponzorstva i najam kućica. Najam kućica određen je kroz licitaciju natječajem, a kretao se od 150 kuna za trgovačku kućicu do 500 kuna za najskuplju ugostiteljsku kućicu. Zanimljiva je i informacija da će manifestacije ukupno generirati uplatu od preko 300.000 kuna poreza na dodanu vrijednost čime će se gotovo sav uloženi novac iz javnih sredstva i vratiti natrag, naglašavaju u udruzi zahvalivši svim Karlovčanima koji su dolazili u tako velikom, neočekivanom broju.

PRIHODI (bruto iznosi)

Sponzori i vlastita sredstva (ukupno)

127.500,00 HRK

Najamkućica za Advent i Novu godinu (ukupno)

70.000,00 HRK

Grad Karlovac

345.000,00 HRK

UKUPNO

542.500,00 HRK

RASHODI (bruto iznosi)

Tehnika i infrastruktura (rasvjeta, razglas, struja, grijalice, WC kabine… i montaža/demontaža te čuvanje opreme kroz redarsku službu )

175.145,00 HRK

Marketing (dizajn plakata, naknade medijima, plakatiranje…)

28.625,00 HRK

Program (naknade autorima Adventa i honorar Neno Belan 125.000,00kn i ZAMP)

280.414,00 HRK

Troškovi osoblja Adventa (5 osoba)

19.000,00 HRK

Ostali sitni troškovi (vatromet, redari, noćenje benda, hrana za volontere i dr.)

30.000,00 HRK

UKUPNO

533.184,00 HRK

*troškovi marketinga doimaju se mali jer je velik dio marketinga odrađen sponzorski i kroz sponzorske kanale. Gotovo sav tisak i oglasi u medijima bili su sponzorski, a promocija na Facebook-u putem Turističke zajednice Karlovačke županije i Turističke zajednice grada Karlovca.

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više