Radio Mrežnica
DARKO BEBIĆ Podijeli

“Iza ŽUC-a je izvrsna godina, trebala bi stići i nova sredstva za prometnice uz granicu.”

Ravnatelj Županijske uprave za ceste otkriva i da su troškovi zimske službe porasli za 76 posto, a da jedan šleper s drvima uništi cestu kao 15 tisuća automobila

Od najkritiziranije osobe od strane oporbe pa u kratkom vremenu gotovo do miljenika, tako bi se ukratko mogao prezentirati rad ravnatelja Županijske uprave za ceste Darka Bebića koji poručuje: Iza ŽUC-a je sjajna godina, a stižu i novi milijuni eura.

Gostujući na našem radiju u emisiji “30 minuta s Karlovačkom županijom” Bebić je otkrio da vjeruje kako je i oporba prepoznala rad i ulaganja u gradove i općine pa glasala za plan rada.

-Rad je to gdje nijedna cesta, znak, most nije stavljen pod upitnik “čiji” je stranački dres.

U svom prvom intervjuu nakon imenovanja prije dvije godine Bebić je naznačio cilj, a danas kaže kako je u međuvremenu o sebi saznao puno toga, od toga da je nečasno otpušten iz policije, da nema srednje, itd. da bi sve kulminiralo kandidaturom za ŽUC. O prijavi oporbe DORH-u još uvijek ne zna ništa, a trenutno je fokusiran na ŽUC i nove projekte.

-Ne interesira me ništa drugo, afere nije bilo, ja sam se javio na radno mjesto, a imao sam sve uvjete.

Isti broj ljudi u ŽUC-u radi milijunske projekte po prvi put

ŽUC je s istim brojem ljudi pod novim vodstvom, napravio puno više, a Bebić kaže kako se i “tajnici vrti u glavi od njega jer nikad ne miruje”.

-Zadnju godinu smo uložili u infrastrukturu 15 milijuna eura, odnosno toliko slili u naše ceste, a to je vidljivo.  Od toga 11,6 iz EU fondova stiglo je  u mnoge općine i gradove u županiji. Nikad naš tim dosad nije imao takve projekte. Ono što nismo potrošili, sačuvali smo, a ljudi vide da se vidi pomak.

Bebić i sada najavljuje novu tranšu.

-Već smo prije krenuli lobirati za ceste uz granicu, zahvalan sam županici i Vladi i očekujemo sad ozbiljna sredstva za ceste uz granicu, i da, puno prije smo to počeli raditi prije migrantske krize. Ako ti novci dođu i potpišemo, u dvije godine imali bismo nekih 255 milijuna kuna ulaganja, to je sjajno.

U Ozlju je područje koje je ŽUC-u najizazovnije jer je puno klizišta. – Tamo se klizišta učestalo pojavljuju.

Podsjetio je da je jedini izvorni prihod ŽUC-a od registracija vozila i zato je sad veliki bum kad se vide brojne obnovljene dionice cesta – gotovo u svim općinama. U Draganiću, odaje, ne. Razlog je to što se sad tamo radi na drugom kolosijeku pa bi bilo suludo ulagati u ceste koje će se “raskopati” radovima.

Jedan šleper s drvima uništi cestu kao 15 tisuća vozila

Jedna od situacija u kojima se ipak iznimno oštećuju županijske ceste su i prijevoznici drvne mase, odnosno kamioni koji “izvlače” srušena stabla iz šuma.

-ŽUC ne može djelovati represivno, to radi policija, inspektorat, ali najžalosnije je to što mi nemamo ništa od tih tranzita. Jedan takav šleper uništi cestu kao 15 tisuća vozila, ako ne i više. Kad smo krenuli u borbu s njima, došli smo do toga da smo preventivno i represivno djelovali pa je sad nešto manje tog uništavanja. Mi proslijeđujemo policiji sve informacije. To treba drugačije riješiti na razini države. Ove godine je intenzitet uništavanja manji, ali vidjeli ste na što ceste liče. Ako ljudi vide tako nešto, neka zovu 192.

Trenutno ŽUC provodi 11 projekata na obnovi prometnica u Josipdolu, Slunju, Ozlju, Rakovici, Krnjaku…

Molinarijev most na ponos, a zimska služba otišla cijenama u nebo

-S ponosom možemo reći da smo završili i Molinarijev most u roku, na ponos Ogulinaca, Ogulina i Karlovačke županije. Danas je ta vizura mosta s Klekom u pozadini nešto sjajno.

Bebić je govorio i o zimskoj službi, ali i o košnji pa otkrio da su troškovi porasli za nevjerojatnih 76 posto!

-Tvrtka Marjanović nama radi košnju i malčiranje, a problemi su bili na državnim cestama, ne kod nas. Razumijem da ljudi ne razumiju. A za zimsku službu smo spremni, puno košta. Lani su nam koncesionari bili Ceste Karlovac, a sad se javila zajednica ponuditelja Mežnar i Ceste Karlovac te podizvođač Lešćanec. Oni ove godine odgovaraju na našim dionicama. Uspoređujući cijene zimske službe lani i ove godine došlo je do poskupljenja od 76 posto. Uzmi ili ostavi. Mi smo rušili natječaj misleći da će doći do razuma, no oni kažu da je to realna cijena, a mi to moramo prihvatiti.

Bebić naglašava da na dionicama gdje su radovi na aglomeraciji nadležnost ima izvođač tih radova, a tako je konkretno u Belajskim Poljicama. – Tamo je Georad nadležan za čišćenje. S druge strane, dok cesta ne bude u stanju zadovoljavajućem, nema asfaltiranja. Oni su zaduženi za sve.

ŽUC će kad to sve završi, “povući” novi asfalt od Belajskih Poljica i svog sjedišta pa gotovo do Duge Rese.

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više