Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    23C° Karlovac

  • weather-image

    23C° Duga Resa

  • weather-image

    23C° Ogulin

  • weather-image

    22C° Ozalj

  • weather-image

    22C° Slunj

Županija KORONA PRIJEVOZ Podijeli

Karlovački prijevoznici: Karantene vozačima kamiona koji stižu iz Italije izazvat će kolaps

Vozači u karanteni – kamioni stoje jer ih nema tko voziti. Kamioni stoje – nema posla, plaća i podmirivanja obveza

Posljedice dolaska korona virusa na europsko tlo osjete svi – od turističkih djelatnika do autoprijevoznika. Upravo ovi posljednji svoje djelatnike i dalje šalju put Apeninskog poluotoka kako bi održali poslovanje svojih tvrtki. No, s pojačavanjem kontrola na granici, poslovanje je svejedno ugroženo.

Potvrdio je to Radio Mrežnici Predrag Pavlić direktor tvrtke ICE Eurotransport iz Karlovca. Pojašnjava da radnici imaju upute kako se zaštiti od virusa, ali da u svemu trebaju imati i malo sreće.

– Može se osoba zaraziti na nekoj benzinskoj pumpi, nevezano za firmu gdje tovari robu, a od ulaska u firmu je preporučeno vozačima da peru ruke, da nose rukavice, da ne kontaktiraju s osobljem i radnicima, sjednu u vozilo i putuju prema Hrvatskoj.

Na povratku sa sjevera Italije vozači idu u karantenu na 14 dana, njihove kamione nema tko voziti

Problemi počinju na povratku u Hrvatsku, točnije na hrvatskoj granici gdje se svaki vozač koji je stigao iz virusom zahvaćenog područja testira.

– Vozači koji dolaze u Hrvatsku dobivaju potvrde s kojima se moraju svakih 15 dana javljati u službu koja nadzire taj proces i to znači da vozač i vozilo ostaju u Hrvatskoj. Dodatnih vozača na tržištu rada nema, kaže Pavlić.

Za sad, u ICE Eurotransportu dvojica vozača ne smije na put do daljnjega. A nastavili se taj trend tvrtka bi se mogla naći u problemu jer kamione koje većina ima na leasing, im neće imati tko voziti.

-Tako da dolazimo u probleme s plaćanjima leasinga i ostalih obveza, isplata plaća na osnovu toga. Tako da ćemo doći u kolaps iako se to na području Italije ne osjeti da je smanjen broj prijevoznika, da se tako nešto događa. Mislim da je to kod nas malo previše eksponirano.

Inspekcije na granici griješe

Ministar zdravstva najavljuje još jače kontrole na granici, a Pavlić kaže da one nemaju smisla.

-Ono što inspekcije na granici griješe je da osobu koju uzimaju na pregled vraćaju natrag među ostatak ljudi koji ne prolaze kontrolu na dvadesetak minuta. Ti ljudi dalje nastavljaju svoje putovanje iako su možda bili u kontaktu sa zaraženom osobom. Ovo što se radi na granici je trebalo biti puno pametnije i opreznije.

No, ako se ovakva situacija nastavi, autoprijevoznicima, ali i njihovim klijentima, kaže Pavlić, ne piše se dobro.

-Stat će sve tako da ćemo stvarno ući u kolaps, kaže dodavši da bi država, ali i pružatelji leasinga trebali imati razumijevanja ako u slučaju kolapsa autoprijevoznici neće moći podmirivati svoje obaveze.

Pročitajte i ovo

SRAZ TITANA NA BLIZU

Milanović danas u HS Produktu, Plenković u Slunju i Karlovcu