Radio Mrežnica
BEZ STRATEGIJE Podijeli

Petračić Mandiću: Ovaj grad zaslužuje svoju zasebnu turističku strategiju

U županijskoj strategiji turizma Karlovac se spominje manje nego Plitvička jezera

Nezavisna lista Naš Karlovac Davora Petračića odnosno sam Petračić ne slaže se s odlukom gradonačelnika Mandića da Grad Karlovac ne izrađuje vlastitu strategiju turizma već da se “uklopi” u županijsku, koja je trenutno na savjetovanju s javnošću i u kojoj se više spominju Plitvička jezera nego Karlovac.

– Zato što naš grad ima najveći turistički potencijal u cijeloj županiji bio bi red da se sami potrudimo pokušati podignuti turistički proizvod na višu razinu jer je još uvijek u povojima, a mogao bi biti primjer mnogima.  Ali kao i u svemu potrebna je jasna, a ne zamagljena vizija, puno pameti, iskustva, nešto hrabrosti i puuuno stvarnoga rada, a ne sjedenja po kancelarijama. U protivnom turizam će nam se i dalje dešavati a mi ponašati kao da ga ne želimo., kaže među ostalim Petračić.

“Nekako izvan fokusa javnosti ostala je izjava gradonačelnika Karlovca da grad Karlovac neće raditi novu strategiju razvoja turizma grada Karlovca. Razlog – izraditi će ju Karlovačka županija… pa nema potrebe…
Nezavisna lista Naš Karlovac ne može se složiti sa takvom odlukom gradonačelnika, osobito jer turizam smatra važnom gospodarskom aktivnosti, koja uz sve ostale gospodarske aktivnosti koje se trenutno odvijaju ili će se tek razviti na području našeg grada, pruža velike mogućnosti za naš grad i njegove građane upravo zbog multiplikativnih učinaka samog turizma.

Karlovačka županija je na svojim web stranicama objavila dokument „Analiza stanja i strategija razvoja turizma Karlovačke županije do 2025. godine“, a za koji karlovački gradonačelnik smatra da će biti dovoljan kao podloga za razvoj turizma u gradu Karlovcu u navedenom vremenskom razdoblju.

Uvidom u navedeni dokument kojeg je izradila tvrtka Horwath i Horwath Consulting Zagreb d.o.o., smatramo da su navedeni proizvodi, inicijative, strukturiranje prostora, aktivnosti, programi konkurentnosti, vizija i misija te strateški ciljevi sa akcijskim planom samo sublimiranje prethodne Studije razvoja turizma Karlovačke županije i županijske Marketinške studije iz 1996. godine, županijskog Master plana turizma iz 2009. godine; Županijske razvojne strategije iz 2011. godine i Strategije razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. na jednu novu razinu, gdje nam se sve ono što su već navodili i ti nekadašnji dokumenti pokušavaju prodati pod „veliki napredak“ i nove dosad nedostignute „turističke vrijednosti“ koje će donijeti napredak turizma u Karlovačkoj županiji, a samim time i u gradu Karlovcu.

Županijska strategija ne ističe posebnosti Karlovca

Ta županijska strategija ne vodi brigu o dosadašnjim svim postojećim aspektima turističkog razvoja grada Karlovca koji su se u međuvremenu već proveli ili su u provedbi, ne ističe njegove posebnosti osim već ranije navedenih, niti u ključnim smjernicama razvoja, niti u akcijskom planu. Sve se aktivnosti navedene u akcijskom planu županijske strategije mogu provoditi na području Karlovačke županije i grada Karlovca, ali Nezavisna lista Naš Karlovac smatra da grad Karlovac mora izraditi zasebnu Strategiju razvoja turizma grada Karlovca, jer samo na taj način naš grad može se nositi sa izazovima modernog turizma, te maksimalno doprinositi svojim turističkim učešćem u ukupnim turističkim rezultatima na lokalnoj i državnoj razini.
Zašto sve ovo navodimo? Pa razlog je vrlo jednostavan – smatramo da turistički poduzetnici našeg grada – ugostitelji, restorateri, hotelijeri, vlasnici turističkih agencija, vlasnici OPG-a, udruge koje se bave turizmom, proizvođači turističkih suvenira te svi za turizam zainteresirani građani trebaju reći gradonačelniku Karlovca da ovaj grad zaslužuje svoju zasebnu turističku strategiju, a ne da budu samo dio županijske turističke strategije, koja ne donosi ništa novo što već davno nije i predstavljeno.

I za kraj – pozivamo turističke poduzetnike grada Karlovca i građane Karlovca, kao i sve turističke poduzetnike s područja ostalih gradova i općina Karlovačke županije, da također daju svoje mišljenje na predloženu Strategiju razvoja turizma Karlovačke županije, da ne propuste ovu priliku za poboljšanje predložene strategije na razini Karlovačke županije, jer ovakva kakva je predložena, ne donosi puno novog i dobroga turističkoj djelatnosti ukupno, a vrlo malo konkretnih aktivnosti od svega navedenog u akcijskom planu, biti će na korist turističkim poduzetnicima, poručuje Petračić.

Dokument je na javnom uvidu do 30.9.2018. godine zajedno s obrascem za primjedbe na sljedećem linku”

Portal Radio-Mrežnica unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više na Prihvati Čitaj više