Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    -0C° Karlovac

  • weather-image

    -0C° Duga Resa

  • weather-image

    1C° Ogulin

  • weather-image

    -0C° Ozalj

  • weather-image

    -0C° Slunj

Karlovac VOZI, MIŠKO Podijeli

Petračić: Za javni prijevoz Karlovac daje velik novac, a ipak se jeftinije voziti autom. Mandić: Dogodine nova rješenja

Interes je da cijeli prostor Karlovca, a preko ITU mehanizma i Duge Rese i Ozlja budu stvarno povezani javnim prijevozom

Grad Karlovac uopće nema gradski prijevoz, ustvrdio je nezavisni karlovački vijećnik Davor Petračić na današnjem aktualcu nakon što je dobio odgovor gradonačelnika Mandića.

Petračića je zanimalo zašto desna obala Kupe nema autobusni prijevoz, a lijeva ima. -Plaćamo velik novac Autotransportu da obavlja tu djelatnost, a sad je nejednako obavlja. U čemu je problem, ima li možda na lijevoj više glasača nego na desnoj, rekao je.

Grad Karlovac plaća velik novac za neisplative linije

Nema podjele na lijevu i desnu obalu, odgovara gradonačelnik Damir Mandić.

-Činjenica je da zaista plaćamo, subvencioniramo, linije koje same po sebi nisu isplative i to su uglavnom linije koje voze u “gradskom prstenu”. Znači mi moramo plaćati da bi tamo zaista vozio autobus, kaže gradonačelnik.

-Ja smatram da grad Karlovac uopće nema gradski prijevoz jer smo specifičan grad. I sada kada idete autobusom na lijevu ili desnu obalu rijeke Kupe, svejedno, ispadne da je autobusna karta skuplja nego da se vozite vlasititm autom. To je nedopustivo, dodaje Petračić.

Prometna studija već iduće godine s rješenjem i za javni prijevoz

Koncesija Autotransportu završava iduće godine. Do tada, najavljuje Mandić, Grad bi trebao napraviti novu prometnu studiju. U njoj bi se trebala naći i nova rješenja za javni prijevoz.

– Interes je da cijeli prostor grada Karlovca, to je 402 kilometra, bude stvarno povezan, ali ta isplativost će biti jedan od bitnih elemenata i ove prometne studije javnog prijevoza, zaključio je Mandić.

Prometno povezivanje Karlovca, Duge Rese i Ozlja javnim prijevozom je i u Strategiji razvoja šireg urbanog područja Karlovca. Napravljena je za ITU mehanizam tj. povlačenje EU novca.

Inače, nakon nekoliko online sjednica, ova današnja održana je u Velikoj vijećnici, s vijećnicima na distanci. Direktori gradskih tvrki pitanja su pratili iz Male vijećnice, a novinari s balkona.

Pročitajte i ovo

POČELO DANAS

Brzo antigensko testiranje kao test za trudnoću: Dvije crtice znače pozitivno