Život NOVE TEHNOLOGIJE Objavljeno 24.2.2021. - 12:21 Podijeli
Učenici trećih i četvrtih razreda jako su zadovoljni ovakvim načinom učenja
Četiri tjedna učenici trećih i četvrtih razreda dugoreške Osnovne škole “Ivan Goran Kovačić” primjenjivali su nove tehnologije kodiranja i programiranja u nastavi.
Radi se o tzv. makerspace setovima koji su posuđeni iz fonda knjižnie Goethe Instituta, a sadrže jednostavne robote. Tako su učenici na raspolaganju bili Blue Bot i Bee Botovi, maleni roboti u obliku pčele; Dash, inteligentni robot opremljen senzorima koji reagira na okolinu i glas, pjeva i pleše; Sphero Bolt, lopta koja se na zapovijed kotrlja, skače, mijenja smjer; Ozobot koji slijedi nacrtane linije, svojim optičkim senzorima prepoznaje boje i određene uzorke te Lego WeDo 2.0 pomoću kojega djeca mogu oživjeti modele koje su izradila.
Klinci su isprobali sve što su mogli, kroz igru istraživali, a robote su koristili i na satovima informatike, drugih predmeta, pa čak i na lektiri. “Vlak u snijegu” Mate Lovraka dobio je tako neobičnu dimenziju jer su se zadaci rješavali kroz programiranje pčelica, a one su se natjecale, putovale, razgledavale, pogađale…
Roboti su odlično došli i na nastavi matematike, a učilo se i kodiranje. Sve zajedno učenicima se svidjelo, a svoje “lajkanje” ovakvog načina nastave pokazali su i u anketi nakon satova.
Kako poručuju iz škole, učenje kodiranja pomaže djeci u razvijanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti, a sudjelovanje u radionicama osim tehničkih vještina potiče i suradnju i komunikaciju.