Učenici na Dubovcu učili o čuvanju stabala, održivom razvoju, siromaštvu, ali i nejednakom položaju žena u društvu
Glavne su to teme koje su učenici sa svojim mentorima obradili u sklopu Međunarodnog Erasmus dana
Osnovna škola Dubovac pridružila se ove godine međunarodnom obilježavanju Erasmus dana, koji se u cijelom svijetu održavaju sedmu godinu za redom.
U obilježavanju sudjeluju korisnici Erasmusa predstavljaju svoje trenutne projekte, ili one koje su proveli, rezultate, stečena znanja i iskustva. Prije samog početka Erasmus dana, svoja događanja korisnice upisuju na međunarodnu kartu.
Članice školskog Erasmus tima Snježana Marković-Zoraja, Kristina Fratrović, Andrea Grkovski-Zimet i Maja Lukić Puškarić osmislile su za Erasmus dane niz aktivnosti. Uređen je Erasmus kutak u predvorju škole u kojem je predstavljen provedeni Erasmus+ projekt.
Cijeli tjedan članice Erasmus školskog tima provodile su radionice s učenicima na temu održivog razvoja. Prva aktivnost bavila se ciljem: Očuvanje života na Zemlji. Učenici su kroz prvu aktivnost uredili školski vrt te posadili aromatično bilje. Sljedeći dan, druga aktivnost također se bavila ciljem održivog razvoja. Učenici su sa prof. Snježanom Marković- Zorajom posjetili karlovački perivoj u kojem su mjerili visinu i debljinu stabala te izračunavali njihovu starost. Tema radionice je bila: Zašto nam je važan drvored i očuvanje stabala.
Treću aktivnost Erasmus dana provodili su učenici osmih razreda sa svojom prof. Majom Lukić Puškarić. Riječ je o radionici koja se bavila ciljem održivog razvoja na temu siromaštva a nosila je naziv „Svijet bez siromaštva“. Učenici su kroz radionicu osvijestili koji su sve razlozi koji mogu dovesti do siromaštva, koja je razlika između siromaštva i ekstremnog siromaštva te kako pojedinci mogu pomoći.
Provedbu četvrte aktivnosti, radionice na temu rodne ravnopravnosti kojom se bavi cilj održivog razvoja povele su zajedno prof. Kristina Fratrović i školska knjižničarka Ana Sudarević. Učenici su kroz radionicu osvijestili nejednak položaj žena zbog predrasuda koje su prisutne u našoj svakodnevnici. Razgovarali su sa svojim voditeljicama o tome postoje li „muška“ i „ženska“ zanimanja te pokušali zajedno promijeniti neke od ukorijenjenih predrasuda.
L. Grčić