Učitelji dugoreškog Nazora putuju i uče: Kroz Erasmus projekt posjetili Španjolsku, Grčku, Italiju, Poljsku i Island
Sudjelovanje u Erasmus programima omogućuje sudionicima stjecanje novih znanja i vještina, učenje o različitim kulturama te proširivanje mreže kontakata na široj razini
Erasmus tečajevi u Španjolskoj, Grčkoj, Italiji, Poljskoj i Islandu, na kojem je sudjelovalo devet učiteljica i logopedinja iz OŠ „Vladimir Nazor“ u sklopu projekta „Povratak prirodi, pogled u budućnost“, predstavljali su odličnu priliku za njihov osobni i profesionalni razvoj.
Svi tečajevi bili su povezani s ciljevima projekta, a to su unaprjeđenje nastavnog procesa uz aktivnosti na otvorenom, jačanje poduzetničkih kompetencija učenika i poboljšanje vještina reagiranja na stresne situacije i događaje.
Učiteljice Nika Komar i Sandra Protulipac Tarabić pohađale su tečaj „Outdoor education“ u Sevilli i tijekom pet dana edukacije učile su o prednostima i posebnostima nastave na otvorenom, s naglaskom na iskustveno učenje, te su uvježbavale tehniku mindfulness.
Učiteljice Helena Helkert Furač i Lana Legek pohađale su tečaj „STEAM Education and Entrepreneuership“ u Valenciji. Kroz niz radionica i rasprava stjecale su znanje o poduzetničkim kompetencijama i vještinama 21. stoljeća. Vjeroučiteljica Jelena Bosiljevac bila je na tečaju Entrepreneurship education at school, creative and effective, methods and tools u Napulju. Ona je učila o poduzetništvu kroz problemsko i objektivno stablo gdje se problem rješava od korijena pronalazeći moguća rješenja problema. Učiteljice Sanja Halar i Ivana Štamfar pohađale su tečaj „Teaching Creativity, Innovation and Entrepreneurship“ u Krakowu gdje su sudjelovale u više radionica poticanja i razvijanja kreativnosti, u radionicama na otvorenom te iz područja STEM-a i inovativnih strategija poučavanja i kreativnog rješavanja problema. Logopedinja Dinka Berislavić pohađala je tečaj „Well-being and stress management“ u Reykjaviku. Tečaj je obuhvatio praktične aktivnosti usmjerene na zdravlje i dobrobit učenika i učitelja. Na edukaciji se upoznala s ideologijom organizacije Smart Teachers Play More, naučila kako prepoznati stres, što ga izaziva i naučila tehnike za njegovo sprečavanje i ublažavanje, vježbala niz tehnika meditacije, upoznala vježbe pozitivne psihologije i aktivnog slušanja, otkrila kako kombinirati akademsko učenje s igrom, pokretom i osjetilnim aktivnostima te dobila uvid u islandski školski sustav.
Učiteljice koje su pohađale tečajeve poboljšale su svoje kompetencije, te su kroz susrete s kolegama i stručnjacima iz drugih zemalja, proširivale pogled na svijet i dobile nove ideje. Stečena znanja i iskustva primjenjivat će u svom radu, ali i dijeliti kolegama, čime doprinose unaprjeđenju rada škole.
L. Grčić