Život PRAVA ATRAKCIJA Objavljeno 7.12.2021. - 14:57 Podijeli
Tvrtka Aurora Colapis privodi kraju projekt društvenog poduzetništva koji im je omogućio održivost projketa žitne lađe
Karlovačka žitna lađa Zora nakon 15 mjeseci projekta “Unaprijeđenje društveno – poduzetničkog poduhvata Žitna lađa Karlovac” i potrošenih 1.152.000 milijuna kuna iz Europskog socijalnog fonda, postala je prepoznatljiv turistički proizvod.
Posada lađe i društvenog poduzeća Aurora Colapis uplovila je danas u Karlovac i zahvaljujući visokom vodostaju opet došla do Kvake na Dubovcu. Tamo su na završnoj konferenciji predstavljeni rezultati ovog projekta.
-Posjetitelji dolaze iz Zagreba, Rijeke, Istarske, Varaždinske i Zadarske županije, gotovo iz cijele Hrvatske. Radi se o više tisuća posjetitelja koji dolaze u Brođane (gdje je lađa na vedzu op.a.) tijekom godine. To su autobusi koji dolaze vikendima i oni zaista ostavljaju svoj prihoda dijelom na žitnoj lađi, ali u velikom dijelu i na području Karlovca, rekla je direktorica Aurore Colapis Jasmina Cvetković.
Kroz projekt je zaposleno šest osoba od kojih troje nastavljaju raditi i nakon 31. prosinca kada projekt službeno završava. Svi su prošli edukacije o društvenom poduzetništvu te za defecitarna zanimanja mornara i zapovjednika B klase unutarnje plovidbe. Educirani su i članovi partnerskih udruga, a brod je dobio novu opremu.
Postavljena je i nova tenda s prozirnom bočnom zaštitom koja omogućuje plovidbu i zimi odnosno da Žitna lađa plovi cijelu godinu.
Osnivanje društvenog poduzeća kroz ovaj projekt osiguralo je održivost priče o karlovačkoj žitnoj lađi, ali i prihod svima koji se vežu uz nju.
-Surađujemo sa proizvođačima vina, likera, sira, mesa, sa proizvođačima suvenira. Uz to jako dobro surađujemo s karlovačkim restoranima, ali i restoranima s područja Duge Rese i Ozlja. Jako dobro surađujemo i sa svima koji nude usluge komplementarne žitnoj lađi kao što su Gradski muzej Karlovac, Aquatika, a započet ćemo i suradnju s Franjevačkim muzejem u Karlovcu, rekla je Cvetković naglasivši kako je cilj dati doprinos razvoju cijele destinacije.
Već iduće godine stoga šire se na inozemno tržište. No, do tada i dalje Kupom plove za uglavnom domaće goste. U tijeku su Adventske ture pa se vikendom na Zori može uživati u predbožićnom ozračju.