Zbog žitne lađe stižu autobusi turista: Kupom godišnje plove tisuće gostiju iz cijele zemlje
Tvrtka Aurora Colapis privodi kraju projekt društvenog poduzetništva koji im je omogućio održivost projketa žitne lađe
Karlovačka žitna lađa Zora nakon 15 mjeseci projekta “Unaprijeđenje društveno – poduzetničkog poduhvata Žitna lađa Karlovac” i potrošenih 1.152.000 milijuna kuna iz Europskog socijalnog fonda, postala je prepoznatljiv turistički proizvod.
Posada lađe i društvenog poduzeća Aurora Colapis uplovila je danas u Karlovac i zahvaljujući visokom vodostaju opet došla do Kvake na Dubovcu. Tamo su na završnoj konferenciji predstavljeni rezultati ovog projekta.
-Posjetitelji dolaze iz Zagreba, Rijeke, Istarske, Varaždinske i Zadarske županije, gotovo iz cijele Hrvatske. Radi se o više tisuća posjetitelja koji dolaze u Brođane (gdje je lađa na vedzu op.a.) tijekom godine. To su autobusi koji dolaze vikendima i oni zaista ostavljaju svoj prihoda dijelom na žitnoj lađi, ali u velikom dijelu i na području Karlovca, rekla je direktorica Aurore Colapis Jasmina Cvetković.
Kroz projekt je zaposleno šest osoba od kojih troje nastavljaju raditi i nakon 31. prosinca kada projekt službeno završava. Svi su prošli edukacije o društvenom poduzetništvu te za defecitarna zanimanja mornara i zapovjednika B klase unutarnje plovidbe. Educirani su i članovi partnerskih udruga, a brod je dobio novu opremu.
Nova tenda i za ugodniju plovidbu zimi
Postavljena je i nova tenda s prozirnom bočnom zaštitom koja omogućuje plovidbu i zimi odnosno da Žitna lađa plovi cijelu godinu.
Osnivanje društvenog poduzeća kroz ovaj projekt osiguralo je održivost priče o karlovačkoj žitnoj lađi, ali i prihod svima koji se vežu uz nju.
Domaći proizvodi i suveniri na lađi, ali i izleti po Karlovcu
-Surađujemo sa proizvođačima vina, likera, sira, mesa, sa proizvođačima suvenira. Uz to jako dobro surađujemo s karlovačkim restoranima, ali i restoranima s područja Duge Rese i Ozlja. Jako dobro surađujemo i sa svima koji nude usluge komplementarne žitnoj lađi kao što su Gradski muzej Karlovac, Aquatika, a započet ćemo i suradnju s Franjevačkim muzejem u Karlovcu, rekla je Cvetković naglasivši kako je cilj dati doprinos razvoju cijele destinacije.
Već iduće godine stoga šire se na inozemno tržište. No, do tada i dalje Kupom plove za uglavnom domaće goste. U tijeku su Adventske ture pa se vikendom na Zori može uživati u predbožićnom ozračju.