Kad kažu Karlovac pomisle na pivo: Kampanja TZ-a “Na pivo u Karlovac” dala rezultate. Vidljivost grada na zavidnoj razini
Kampanja je potvrdila pretpostavku da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem
Karlovac bez piva i pivo bez Karlovca jednostavno ne ide. Pokazali su to i rezultati promotivne akcije Turističke zajednice grada Karlovca i karlovačkih ugostitelja nazvane “Na pivo u Karlovac”.
Od 20. kolovoza do 4. rujna dio restorana nudio je jela s pivom, a ugostitelji popuste na raznovrsnu ponudu piva. Promocija je bila pojačana na društvenim mrežama i internetskim portalima. To je, kažu u TZ-u, generiralo milijun i 200 tisuća impresija oglasa, doseg od 210 tisuća ljudi te šest i pol tisuća klikova na službeni web TZ-a www.visitkarlovac.hr.
– Web stranicu www.visitkarlovac.hr u kolovozu ove godine posjetilo je čak 23% više posjetitelja nego u istom razdoblju prošle godine, ističu u TZ-a.
– Izuzetno smo zadovoljni rezultatima koje je kampanja polučila te je vidljivost Karlovca ostala na zavidnoj razini usprkos svim izazovima s kojima se susrećemo ove godine. Ova kampanja potvrdila nam je ono što smo i pretpostavljali, a to je da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem. Pivo je snažan karlovački brand, dio našeg identiteta te je pravac u kojem i dalje moramo nastaviti promovirati naš grad, naglasila je direktorica TZ-a Marina Burić.
Zadovoljni su i ugostitelji. Uvjereni su da je ovo samo početak te da svaki od lokala može imati svoju pivsku ponudu i tijekom cijele godine.
-Turistička zajednica grada Karlovca i karlovački ugostitelji dokazali su da zajedničkim pristupom mogu doprinijeti dodatnoj vrijednosti poslovanja. Ovo je primjer kako ubuduće oplemeniti i razvijati naše manifestacije, ustvrdio je pak gradonačelnik Mandić.
Foto: Krigle s pivom/Izvan fokusa
Panorama Zvijezde/Foto Korana Karlovac