Skini našu aplikaciju

Slušaj i gledaj online

  • weather-image

    -5C° Karlovac

  • weather-image

    -5C° Duga Resa

  • weather-image

    -5C° Ogulin

  • weather-image

    -5C° Ozalj

  • weather-image

    -7C° Slunj

Elizabeth se u svijet glume probila 2011. kada je glumila u triler drami 'Martha Marcy May Marlene' , za koju je bila nominirana za filmsku nagradu Critics 'Choice za najbolju glumicu 'Bilo je zastrašujuće odrastati u sjeni sestara, imale su pažnju...' Američke vlasti zabrinute su zbog desničarskih skupina i rasističkih ekstremista koji prijete prosvjedima zbog Bidenove izborne pobjede i očekuju nerede na dan inauguracije Uhićen s lažnom akreditacijom, imao je pištolj i 500 metaka U posljednjoj utakmici subotnjeg programa 16. kola Bundeslige Stuttgart je na svom stadionu protiv Borussije Mönchengladbach odigrao 2-2, a domaćini su do remija došli iz penala u šestoj minuti sudačke nadoknade. Gosti su poveli u 35. minuti iz penala kojeg je skrivio hrvatski nogometaš Borna Sosa. Siguran realizator bio je Lars Stindl. Sosa se iskupio u drugom poluvremenu kada je u 58. minuti nakon njegovog ubačaja Nicolás González pogodio za 1-1. No, Borussia Mönchengladbach je ponovno povela u 61. minuti, a strijelac je bio Denis Zakaria. Ipak, u šestoj minuti sudačke nadoknade Silas Wamangituka iz penala donosi Stuttgartu remi 2-2. Sosa skrivio penal pa asistirao treći put u posljednjih šest kola Sve je pažljivo isplanirao. Koristio je situaciju i bile smo u šoku. Uvijek smo imale osjećaj da je negdje u blizini. Nije ostavljao prostor da se posumnja kako se događa nešto toliko užasno, ispričala je glumica Glumica (25) optužila vlasnika škole glume (68): 'Silovao me kad sam imala 17, nisam jedina'

Karlovac JEDNO BEZ DRUGOG NE MOGU Podijeli

Kad kažu Karlovac pomisle na pivo: Kampanja TZ-a “Na pivo u Karlovac” dala rezultate. Vidljivost grada na zavidnoj razini

Kampanja je potvrdila pretpostavku da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem

Karlovac bez piva i pivo bez Karlovca jednostavno ne ide. Pokazali su to i rezultati promotivne akcije Turističke zajednice grada Karlovca i karlovačkih ugostitelja nazvane “Na pivo u Karlovac”.

Od 20. kolovoza do 4. rujna dio restorana nudio je jela s pivom, a ugostitelji popuste na raznovrsnu ponudu piva. Promocija je bila pojačana na društvenim mrežama i internetskim portalima. To je, kažu u TZ-u, generiralo milijun i 200 tisuća impresija oglasa, doseg od 210 tisuća ljudi te šest i pol tisuća klikova na službeni web TZ-a www.visitkarlovac.hr.

– Web stranicu www.visitkarlovac.hr u kolovozu ove godine posjetilo je čak 23% više posjetitelja nego u istom razdoblju prošle godine, ističu u TZ-a.

– Izuzetno smo zadovoljni rezultatima koje je kampanja polučila te je vidljivost Karlovca ostala na zavidnoj razini usprkos svim izazovima s kojima se susrećemo ove godine. Ova kampanja potvrdila nam je ono što smo i pretpostavljali, a to je da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem. Pivo je snažan karlovački brand, dio našeg identiteta te je pravac u kojem i dalje moramo nastaviti promovirati naš grad, naglasila je direktorica TZ-a Marina Burić.

Zadovoljni su i ugostitelji. Uvjereni su da je ovo samo početak te da svaki od lokala može imati svoju pivsku ponudu i tijekom cijele godine.

-Turistička zajednica grada Karlovca i karlovački ugostitelji dokazali su da zajedničkim pristupom mogu doprinijeti dodatnoj vrijednosti poslovanja. Ovo je primjer kako ubuduće oplemeniti i razvijati naše manifestacije, ustvrdio je pak gradonačelnik Mandić.

Foto: Krigle s pivom/Izvan fokusa
Panorama Zvijezde/Foto Korana Karlovac

Pročitajte i ovo

DRŽAVA IH NE ŠIŠA

Zgradu u kojoj je frizeraj “Pudina” dotukao i potres: Plaćamo najam državi, želim ovdje ostati, ali…